{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.813 visninger | Oprettet:

Udbetaling af offentlig løntilskud pædagoger??? {{forumTopicSubject}}

Manden er pr. 1/3 startet i offentlig løntilskud i herning kommune, dvs. at han skulle have sin først udbetaling her pr. 1 /4.. MEN.. den søde kommune havde sørme glemt at inberette hans lønseddel, så han har først fået sin løn idag, som lå på lige knap 6500 udbetalt.. kan det virkelig passe at han kun skal have så lidt? da han på KH får 6000 udbetalt?

Jeg har tjekket hans fradrag, skat, mm og kan intet finde galt i det.. så mit spørgsmål er, er det kun så lidt han får i offentlig løntilskud?

når man ser på hans kontrakt og på satserne på nettet under Herning kommune står der at han er berettiget til 113,41 i timen, og at det foregår på samme måde som KH, altså at det må være forudbetalt hvis jeg ikke har misforstået et eller andet?
og hvis man regner hans timer og fradrag mm ud, skulle han gerne have en løn på ca 13000 kr, efter skat.. han er ansat på 37 timer..

nogen der kan hjælpe?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udbetaling af offentlig løntilskud pædagoger???
  • #1   10. apr 2012 Jeg kender ikke til lønnen inden for det område- men hvis du siger hans timeløn er 113,41 - og ganger det med 160,33(37 timer i ugen) giver det lidt over 18.000 før skat. Så udb lyder af meget lidt. Der er ikke trukket 60% i skat evt? Jeg ville kontakte kommunen- og hører dem om det kan være rigtigt. Han må også have en kontrakt hvor af det fremgår hvad han får i løn.

  • #2   10. apr 2012 Tak for jeres hurtige svar..

    Ja jeg har tjekket hans e-boks. hvor der ikke er kommet nogen lønseddel, så jeg kan desværre ikke se hvor meget de har trukket ham i skat. men på hans forskudsopgørelse står han til at bliver trukket 38 % og så kommer de der 8% i arbejdsmarkedsbidrag oven i..

    Da jeg ringede ind for at spørge til det på hans vejne kunne de ikke fortælle mig andet end at de havde lavet en a'conto udbetaling til ham fordi at de havde glemt at indberette hans lønseddel, mere måtte jeg ikke få afvide, og at han selv skulle ringe..

    og nej, han har intet sygefravær haft.. smiley


  • #3   10. apr 2012 Det lyder da mærkeligt..
    Jeg er også i løntilskud i en vuggestue, og her er min løn ca. på 13000 udbetalt om måneden for 31 timer..

    Der må være sket en fejl..
    Men tænkte også lige, at der bliver gjort løn op d. 20 i hver måned, så han skal jo kun have for de 20 dage indtil videre.. Men syntes stadig at det er for lidt...


  • #4   10. apr 2012 hov så ikke det der med a'conto.. Så burde resten jo også at gå ind, når de får hans lønseddel registreret..


  • #5   10. apr 2012 Så vidt jeg kunne forstå, ville de først gå ind til den næste 1? smiley

    men tak for svar rikke smiley


  • #6   10. apr 2012 Er han pædagog eller medhjælper?
    Om han får 6500 eller 13000 udbetalt så må der være noget galt.. Som medhjælper på 37 timer fik jeg 135000 udbetalt.


  • #7   10. apr 2012 pædagog medhjælper smiley

  • #8   10. apr 2012 skulle der være noget galt med at han fik 13000? eller ?? jeg forstår ikke helt?

  • #9   10. apr 2012 Der forskel på at være pædagog og medhjælper og som jeg læste det lød han til at være medhjælper men overskriften siger pædagog.. :o)

    Er desværre ikk selv inde i det med løntilskud, men ku forestille mig det er a'conto i har fået.. Bruger de fleste kommuner hvis der ged i det..


  • #10   10. apr 2012 Men syntes da ogs' i skal undersøge om det kun er 113,?? han er berettiget til.. :o)
    De fleste kommuner har jo forhandlet sig til noget fastholdelse osv.


  • #11   10. apr 2012 undskyld det er min skrivefejl smiley
    - jeg troede det var ens når man var i løntilskud, om man var medhjælper eller pædgog smiley


  • #12   10. apr 2012 Nadine - Det tror jeg ikke, men er faktisk i tvivl.. :o)

  • #13   10. apr 2012 Okay smiley
    tak for svar i hvertfald smiley


Kommentér på:
Udbetaling af offentlig løntilskud pædagoger???

Annonce