{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

brokkeindlæg om lægesekretær {{forumTopicSubject}}

ihh, jeg er så træt af lægesekretærerne ved min læge!
de har fjernet telefontid ved lægerne fra 8-9, så man kan kun ringe til sekretærerne. derudover har de lavet en åben konsultationstid fra 9-9.30, hvor alle kan komme sådan "uden tidsbestilling" .. der er altid en masse mennesker, og man kan aldrig komme til, og når klokken bliver 9.30, bliver de resterende sendt hjem, selvom de ikke har været inde ved lægen.

sidste søndag bakkede min kæreste ind i et skilt, hvor jeg fik en masse smerter i skulder, ryg + nakke, og jeg ringede til dem mandag. de fik en læge til at ringe tilbage til mig, når der var tid, for de var tidspresset den dag. den mest useriøse læge ringer, og jeg forklarer mig, hvor han siger, jeg skal kontakte dem igen, hvis smerten ikke er gået over de næste par dage.. jeg ved, han ikke har styr på, hvad han snakker om, men tager det til mig. (han har før spurgt min bror, som er astatiker, og skal have vacciner, hvad han skal have sprøjtet ind i sig. og han mente det seriøst, da han måtte spørge en anden læge til råds) ..

jeg har idag givet det en uge, for at se, om det bare var slaget. men jeg har stadigvæk ondt. der er en konstant smerte, og når jeg bruger skulderen, gør det ekstra ondt. jeg arbejder i butik og skal løfte tunge ting, hvilket er umuligt for mig. jeg kan simpelthen ikke bruge min højre arm, pga skulderen. i går skulle vi skubbe en bil igang, hvilket jeg heller ikke kunne, pga min skulder. jeg kan ikke lave "fysisk hårde" ting med højre arm overhovedet. på mit arbejde sidder jeg også ved kassen, hvilket også er umuligt for mig, kan ikke "trække" tingene igennem kassen, så jeg kan scanne dem. jeg skal nemlig tage imod varerne med højre arm, så jeg er nødt til nærmest at stå med ryggen til kunden, for at kunne bruge venstre arm i stedet.

jeg ringede så til lægen idag, og fik jo som normalt, fat i sekretæren. de ville KUN se mig i den åbne konsultationstid mellem 9-9.30, da de er ved at bygge om, og har en masse flytterod, og så kan/vil de ikke give mig en almindelig tid ved en af lægerne. jeg synes, det er noget p*s at sige, at de KUN vil have patienterne mellem 9-9.30 ..
jeg går i skole i silkeborg, og har læge i kjellerup. (kjellerup ligger cirka 16 km fra silkeborg) .. jeg har ingen mulighed for at komme mellem 9-9.30, da jeg er i skole der, og har ikke mulighed for at tage fri fra det, da det ikke kun er enkelte timer, jeg skal sætte af, men hele dagen, grundet bustiderne, samt ventetid ved lægen. og jeg starter med at ringe ved 8-tiden, og kommer først igennem kl 9.. det er bare så frustrerende!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  brokkeindlæg om lægesekretær
Kommentér på:
brokkeindlæg om lægesekretær

Annonce