{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

brokkeindlæg om lægesekretær {{forumTopicSubject}}

ihh, jeg er så træt af lægesekretærerne ved min læge!
de har fjernet telefontid ved lægerne fra 8-9, så man kan kun ringe til sekretærerne. derudover har de lavet en åben konsultationstid fra 9-9.30, hvor alle kan komme sådan "uden tidsbestilling" .. der er altid en masse mennesker, og man kan aldrig komme til, og når klokken bliver 9.30, bliver de resterende sendt hjem, selvom de ikke har været inde ved lægen.

sidste søndag bakkede min kæreste ind i et skilt, hvor jeg fik en masse smerter i skulder, ryg + nakke, og jeg ringede til dem mandag. de fik en læge til at ringe tilbage til mig, når der var tid, for de var tidspresset den dag. den mest useriøse læge ringer, og jeg forklarer mig, hvor han siger, jeg skal kontakte dem igen, hvis smerten ikke er gået over de næste par dage.. jeg ved, han ikke har styr på, hvad han snakker om, men tager det til mig. (han har før spurgt min bror, som er astatiker, og skal have vacciner, hvad han skal have sprøjtet ind i sig. og han mente det seriøst, da han måtte spørge en anden læge til råds) ..