{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Mareridt!!!! :( {{forumTopicSubject}}

ØV ØV ØV, Jeg har bare snart mareridt hver nat, jeg drømmer altid min kæreste vil forlade mig for en anden, drømmer jeg kan læse hans beskeder hvad han skriver til den anden pige og ser dem for mig.. jeg er helt forvirret, svedig og har tåre i øjnene hver gang jeg vågner. jeg er ved at blive sindsyg af det.. det sker snart hver nat, specialt når han ikke sover hjemme pga han r på job!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mareridt!!!! :(
  • #2   28. okt 2008 ja det meget ubehageligt, og så virkeligt i det man drømmer det!!!

• #4   28. okt 2008 Nej det sku ikke sjovt, har også prøvet det så tit.. også med at han køre galt, eller falder ned fra et stilas (han er tømmer)
    Men PUHA det er så virkeligt, men er næsten grafærdig når man vågner efter sådan en omgang.. Jeg griber altid røret og høre om han er oki...

• #5   28. okt 2008 Jeg havde det også sådan da jeg var gravid, nu har jeg marridt om at min storebror står ved siden af sengen, banker mig igen, banker Peter eller slår Niklas, det er også sket at jeg stod oppe ved siden af sengen og vågnede. Hver gang jeg vågner om natten græder jeg....

• #6   28. okt 2008 ja der er ikke noget være en marridt. drømmer også tit at min kæreste går fra mig pga. en anden eller dør eller ligne så det dejligt og vågne op og han e lige ved siden af..

• #7   28. okt 2008 AMSK 07 K - Min brors kæreste har haft det lige som dig, hun drømte det hver nat og når hun vågnede græd hun som et piskehjul fordi det var så livagtigt for hende, det var så slemt at min bror til sidst en tidlig morgen ringede efter mig og bad mig komme og snakke hende (vi har et rigtig godt forhold til hinanden), fordi hun bare var så ked af det. Hun købte en drømmebog, en slags opslagsbog kan man kalde det hvor der står hvad det betyder når man drømmer sådan og sådan eller hvorfor man pludselig får de drømme som vender tilbage igen og igen. Ved du kan få den i BOG & IDE om man tror på det eller ej er jo så det, men det siges jo at drømmene er noget der sker i vores underbevidsthed måske det kunne hjælpe dig lidt med at forstå dine drømme?

Kh Kristina

• #8   28. okt 2008 Hvis du er intereserret i det kan jeg godt lige høre hende hvad bogen hedder og hvem der har skrevet den til dig.

Kh Kristina

Den hjalp i hvert fald hende en del.

• #9   28. okt 2008 jeg drømte også en del da jeg var gravid. jeg drømte enten at folk blev slået ihjel og jeg så det og kunne ikke gøre noget eller også drømte jeg at jeg køre folk ned.

• #10   28. okt 2008 Ja de drømme er de værste men jeg hørte en dag på p3 om drømmetydning at hvis man drømte om utroskab betød det at man ville få et langt forhold.

Kommentér på:
Mareridt!!!! :(

Annonce