{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.173 visninger | Oprettet:

Hvilken frisure har i? {{forumTopicSubject}}

Hjælp jeg skal til frisør næste onsdag... Min datter er 7 mdr og er nået til det punkt at hun river i mit lange hår når det hænger løst.. Og tænker det er forår og der skal ske lidt nyt..

Vil gerne stadig have noget længde på, måske noget etage eller lang page med etager...

Nogen for idéer, noget jeg kan se??? Hvad har I???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken frisure har i?
  • #1   17. apr 2012 Og hvis nogen har lang page hvor lang er den så?

  • #2   17. apr 2012 Jeg har ikke været til frisør det sidste år, haha. smiley
    Det har bare vokset og vokset, og har ikke rigtig nogen form overhovedet.
    Jeg sætter det bare i en hestehale og så er det done..
    Fedt du skal til frisør, ville ønske det var mig!!!


  • #4   17. apr 2012 Dina havde du helt langt hår?

  • #5   17. apr 2012 Jeg har pagehår smiley Det skal være langt igen, men jeg fik det klippet i en kort frisure men nu er det page da jeg gerne vil have det længere igen smiley

  • #7   17. apr 2012 jeg har hår til midt på ryggen det var engang page men det nok to år siden jeg været ved frisør jeg kun klippede min spidser her hjemme seæv hihi men jeg sætter det osser bare op når jeg sammen med emma hun vil nemlig osse gerne rykke men når jeg arb er det osse sAt op pga det et kraV...

    men skulle ha været til frisør da vi fik skatte penge tilbage for få det farvet og lavede store krøller og klippede meeeen så havde de et have bord på bud såå ja det måtte jeg købe ellers skulle vi side på jorden i sommer hihi..

    men prøv sæt et billede ind af dig selv så det lidt nemmere for os og fortælle dig hva vi syntes så vi kN se kinder og pande hihi


  • #8   17. apr 2012 Lukzen hjælp det på ikke at blive revet konstant i håret? Selvfølgelig kan de stadig få fat, men tænker måske det ikke gør nær så ondt når det ikke er så langt og heller ikke så let at få fat i når det er kortere... Kort eller lang page?

  • #9   17. apr 2012 Brug en elastik og lav evt en knold ?

    Det ihvertfald ærgerligt at klippedithåraf bare fordi prinsessen rykker i det . Det stopper hun garanteret med inden det overhovedet når at vokse ud igen smiley


  • #11   17. apr 2012 Mit er nærmest altid sat i en knold i nakken , eller er det som på mit billede, lidt længere nu.

    Men vi gerne havde klippet det lidt kortere.


Kommentér på:
Hvilken frisure har i?

Annonce