{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  barnedåb
  • #1   21. apr 2012 Vi har aldrig haft bordplan til noget som helst smiley
    Her sætterman sig som man har lyst


  • #4   21. apr 2012 smiley vi er nemlig mega uenige her heldigvis er er MEGA lang tid til men vi kom til at snakke om det

  • #6   21. apr 2012 vi havde til victors og det var et stort bøvl, nok især også fordi ingen i vores familie sådan rigtig havde mødtes på det tidspunkt og så det sædvanelige familiebøvl med folk der ikke kan sammen osv hehe. så ved pigernes var der ingen bordkort smiley

  • #7   22. apr 2012 vi havde ikke til min søn barnedåb men det var os fordi min søn far kunne slet ikk sammen med den ene og den anden, så var det bare lettere folk satte sig hvor de vilde. Når den næste engang kommer til november og skal døbes bliver der hellere ikk, for min kæreste og min familie har ikk rigtig mødt hinanden.
    har kun prøvet en gang hvor der var bordplan til en barnedåb men alle de mange andre har der ikk været.


  • #8   22. apr 2012 *hans fars side kunne ikk med den ene og den anden,

  • #9   22. apr 2012 vi havde ikke til min søn barnedåb men det var os fordi min søn far kunne slet ikk sammen med den ene og den anden, så var det bare lettere folk satte sig hvor de vilde. Når den næste engang kommer til november og skal døbes bliver der hellere ikk, for min kæreste og min familie har ikk rigtig mødt hinanden.
    har kun prøvet en gang hvor der var bordplan til en barnedåb men alle de mange andre har der ikk været.


  • #10   22. apr 2012 uuh jeg syntes det er svært *G* vi er dybt uenige herhjemme men godt at hører for og imod... heldigvis har vi lang tid til endnu g

Kommentér på:
barnedåb

Annonce