779 visninger
|
Oprettet:
Goood'søndag morgen! {{forumTopicSubject}}
Godmorgen BG
Jeg håber at i allesammen har fået en god start på denne søndag morgen.
Hvad skal i spendere dagen på?
Jeg overvejer at starte dagen* med en laaaang cykeltur* efter fulgt af hovedrengøring i min lille 'hule'
Derefter;
- har jeg en aftale med veninden* vi skal ud til én af de nærtliggende økologiske gårde (Det er årets 'Øko' dag hvor køerne for første gang bliver lukket ud på græs)
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Mikkel er vågnet tidligt i dag (kl. 7) så vi leger med Duplo tog og hygger mens far sover videre.
Og så er om 3 timers tid, så vil vi gøre klar og køre ud på Mineslund og klappe deres køer og se dem blive lukket på græs
Når vi kommer hjem står den på en bid mad og Mikkel ud i barnevognen, og så skal vi på dagens gåtur, så jeg kan prøve at holde mig bare lidt i form selvom maven vokser. Og ellers er der ingen planer for dagen...
apr 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 40 Svar: 911
Jeg har termin idag, så det jeg allerhelst vil er at føde, men knægten lader vente på sig.
Når butikkerne åbner vil vi ud og handle og efterfølgende tager vi økodag for at se køerne. Bagefter skal vi hjem og Gustav skal sove lur..
Eftermiddagen står på hygge i haven og måske en gåtur.
Ja, og lidt husarbejde som sædvanligt.
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 138 Svar: 1.103
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Her skal vi hjem til Claras farmor og farfar når hun har sovet til middag, også skal vi bare hygge.
sep 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 61 Svar: 455
Jeg skal til en omgang spinning og senere skal jeg på job
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Jeg magter ikke at skulle stå sammen med 3-4000 mennesker og kigge på køer. Så vi køer ud på mandens arbejde og kigger på køerne der i stedet.
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Og ved 15 tiden skal jeg i golfklubben og se min kære husbond spille finale
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Og Mila har 2 gange nu gledet fra ryg til mave, og en gang omvendt uden problemer.. før hen har hun altid bøvlet lidt med det, men ser ud til hun er ved at mestre det (4måneder & 2dage)
Nena render rundt og roder, og jeg skal til at rydde lidt op
Goood'søndag morgen!