{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Frk L
Frk L
Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367

lønsamtale - hvad skal jeg sige? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer herinde smiley

jeg skal til møde med min chef på tirsdag og har tænkt mig at bede om en lønstigning. Men hvad siger man? smiley

jeg har tænkt mig at sige at jeg har videreuddannet mig ved siden af arbejdet og derfor nu har flere kompetancer, jeg har været her i et par år og synes jeg gør en god indsats. Og derfor synes jeg at jeg burde have lidt mere i løn.

Har i nogle ideer til andre ting? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lønsamtale - hvad skal jeg sige?
  • #1   25. apr 2012 Sig det som du lige har skrevet det her

• #2   25. apr 2012 Hvad laver du til daglig? Er du uddannet indenfor faget?

Men ja det du skriver er da yderst relevant at tage med i samtalen.....flere relevante kompetencer og dygtig til jobbet er der et must for lønstigning tænker jeg...

Held og lykke - det skal nok gå, nogen skal man være lidt fræk.....og have gjort sit forarbejde - hvor meget, hvornår osv...

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367
    #3   25. apr 2012 Jeg har en finansuddannelse med speciale i forsikring. Så jeg er færdigudlært for næsten 4 år siden.
    men man kan læse sig til et højere niveau, det betaler arbejdet. Og det har jeg så lige gjort.
    Jeg må bare prøve det bedste og bede om lidt mere end det jeg vil ligge på så smiley tror også lidt min chef har set det komme så tror ikke det kommer bag på ham at jeg spørg smiley men alligevel er det grænseoverskridende at være "krævende" smiley

Kommentér på:
lønsamtale - hvad skal jeg sige?

Annonce