{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.185 visninger | Oprettet:

åh gud!!! Trendsales :):) {{forumTopicSubject}}

kan virkelig ikke tage det seriøst var inde at kigge tøj og faldt så lige over en body fra småfolk i kategorien god men brugt.
hun skriver den er pæn men man kan se slid under armene på den.. nå men der er så en der har budt 40 inkl byder så 45 og så får man da ellers lige en "sviner" af sælger..jeg er både nærig, useiøs,og grådig samt har ingen stil! smiley
forstår simpelthen ikke at man vælger at sætte noget til salg og vil modtage bud uden mindste pris, hvis man ikke kan sige nej tak i en ordentlig tone.. så må man da sætte en mindste pris på hvis man ikke kan tåle at modtage bud??

da jeg så går på profilen kan jeg se hun er 32 år gammel åh gud var jeg ikke gået derind havde jeg godt nok gættet hende til omkring de 17-18 år :S

eller er det bare mig????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  åh gud!!! Trendsales :):)
  • #1   27. apr 2012 Ja det er noget mærkeligt noget. Men jeg synes nu også, at man ser det herinde. Så må man jo skrive en mindstepris, hvis man ikke kan tåle at få nogle bud smiley

    Tsk, det er kun til at grine af smiley


  • #2   27. apr 2012 Jeg tænker bare - hvad havde hun forventet at folk ville betale for noget man kan se slid på???
    Når man kan få dem på tilbud til 135kr - og så de HELT NYE.


  • #3   27. apr 2012 ja men bliver sku irriteret over at man vil opføre sig sådan smiley


  • #4   27. apr 2012 OMG ... hvis der er slid på ville jeg da lige meget mærke det er da ikke give meget mere end dit bud.... smiley Jeg købte et par molo bukser til min dreng til 75 kr en anden havde så samme buks bare i blå og dem måtte jeg da bare eje og hendes mp var 100 kr og siger så hvad siger du til 75 kr pp? ikke tale om siger hun så de var jo næsten ikk brugt pg bla bla og fortæller jo så pænt at jeg havde købt noge andre til 75 kr men hvis hun ikke ville sælge fandt jeg bare nogle andre var så heldig at finde de samme bukser til 75 kr og så henvender hende den anden sig bagefter - at det vaar jo latterligt og hun var jo til at handle med--øh ja ja ...... syntes nogen gange glemmer folk tøj er brugt, jeg sælger vores til 15-30 kr pr del for brugte og 50 kr for nyt hvis det har kostet lidt mere.... smiley men hold da ferie kan godt forstå din reaktion

  • #5   27. apr 2012 Nu er i jo pivet tøser smiley En del til 100kr fra ny der "kun" har været brugt i 6 måneder og der er lidt slidhuller på knæerne kan man da snildt tage 130kr for ved salg!? Tænk lige på den udgift det har været at vaske det. El, vand, og vaskemiddel smiley Og ikke mindst din egen tid til det smiley IRONI kan forekomme smiley Kunne ikke lade være, for den er tit oppe og vende her. Kan ikke lade være ar grine over folk der bind seriøst tror de ejer guld smiley

  • #6   27. apr 2012 Syntes bare mange er for dyre derinde. Når jeg skal til at sælge babytøj så vil jeg altså være mere fair med priserne. Jeg købte engang en småfolk bluse derinde til 80 kr. Hun skrev at den var i fin stand men den var så falmet at jeg ikke engang ville give Nicklas den på i dagpleje. Jeg skrev til hende, men hun ville ikke tage den retur så jeg smed den i skraldespanden...

  • #7   27. apr 2012 jeg blev sku en smugle stum da hun flejnede over det jaja men det er jo så hendes problem men ville bare lige ud med lidt brok hvilket jeg hermed kom smiley jeg synes dog jeg normal har været heldig nok derinde og fået fine ting til en ok pris men nu har jeg jo "ingen stil", er nærig og grådig så det må jo være derfor hahah

  • #8   27. apr 2012 line du kan os prøve på face der er os en del der sælger mærke tøj smiley

  • #9   27. apr 2012 Mette, jeg havde heller ikke solgt en bluse til den pris, men jeg kunne så heller aldrig finde på at sælge noget i den stand. Hvis det ikke er mere hver vil jeg hellere give det til genbrug smiley

  • #10   27. apr 2012 Hver= værd smiley

  • #11   27. apr 2012 det er som heller ikke det at hun ikke vil sælge til prisen men mere måden man siger nej tak på.. jeg synes bare at kan man ikke tåle bud skal man da sætte en mindste pris eller bud fra pris det gør jeg selv hvis jeg skal sælge noget

Kommentér på:
åh gud!!! Trendsales :):)

Annonce