{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

hårfarve {{forumTopicSubject}}

hej piwer.

jeg vil så utrolig gerne have farvet mit hår.. pt er det bare mørkebrunt og kedeligt. har i ikke nogle idéer til, hvilken farve jeg kan få?
jeg har før været blondine, og vil det ikke igen, da det ødelægger mit hår fuldstændig.
jeg har sat hårmodel, hvor jeg fik sort indenunder, lysebrunt udenpå, samt pink og lilla pandehår. vil gerne have det igen, men det kommer til at koste mindst 800 i salon, da det er specialfarver.

jeg har langt hår, det går cirka 5 centimeter under der, hvor man lukker bh'en på ryggen. det er klippet ned i en spids. pandehåret har været lige pandehår over øjenbrynene, men er blevet alt for langt, og har derfor lavet sideskilling i venstre side.

jeg vil gerne have flere farver i håret, og gerne nogle friske farver. er ligeglad med, om der fx kommer knald rødt i, pink, lilla osv. er slet ikke så sart med det smiley det må bare meget gerne kunne farves hjemme, da det bliver ALT for dyrt, hvis det skal gøres i salon. min svigerinde er frisør (hende jeg var hårmodel for), og det var hende der gav mig prisen 800 for det ovennævnte med pink og lilla pandehår, da hun ikke kan lave det pink og lilla hjemme.

det, jeg kan gå med til er, hvis jeg selv kan farve fx to farver i mit eget hår, og så kun skal betale for et par striber af en eller anden pang farve.

jeg er bare fuldstændig blank for idéer mht farver smiley ..
kom med en masse idéer!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hårfarve
Kommentér på:
hårfarve

Annonce