20. mar 2008 Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 1 Emner: 151 Svar: 1.366
en rigtig træls dag... (langt) er ked. {{forumTopicSubject}}
Har lige behov for at lukke lidt træls ævl ud....
Jeg skulle ind på sygehuset i dag til undersøgelser med alle mine led. (har også problemer med mit hjerte, og har skæv ryg/bækken)
Min mor lider desværre af fibromyalgi, og desværre går det den vej med mig også.
Og da det er en meget stærk lidelses sygedom som ofte bare forværres, ja så er det ikke lige det sjoveste at få.
I kan læse om sygdommen inde på nettet hvis i søger på det.
Og da jeg er ved at være så dårlig allerede nu, og har fået at vide af lægen at efter 30 år så skal jeg nok ikke vælge at få flere børn, da min krop ikke kan klare det. Og det betyder jo så også, at jeg gerne vil have børn nu og føler mig parat, og vi har egen landejendom, og go bil osv.
Selvfølgelig er der nogle som vil sige det et for tideligt, men det er vores valg. (jens er 25 år, jeg bliver 22 den 12/11)
Så i dag kommer jeg ind på sygehuset til undersøgelse, og får bare en meget træls læge, som ligesom næsten siger med krops sproget, hold op med at være sølle...
Han undersøger mig osv, og begynder at spørge sur ind til det med mit hjerte og det kunne da ikke passe jeg skulle gå sygemeldt osv. (det er et helt andet sygehus der køre den sag med mit hjerte)
Vi kommer så frem til at han spørger hvad jeg tager af pillearter, og fortæller så at jeg ikke tager andet end vitaminer og folsyre og fiskeolie, og har valgt ikke at tag p-piller mere, sååå kan i tro jeg bliver set endnu mere ned på og han siger bare NÅ, OG RULLER MED ØJNENE...
Det ramte altså godt nok hårdt, så føler man sig virkelig uduelig, og en rigtig bums som slet ikke kan noget om enig bare har ondt over alt næsten hver dag...
Undskyld det blev langt, men havde brug for atkomme ud med alt det. Hvor er det svært at man ser rask ud at kigge på men alt indeni min krop er bare noget bras..
Tak til jer der gad læse det.
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 782
Jeg har selv endometriose, og det kan man også gøre lettere at leve med,ved nogle ændringer i kosten, eks drop kaffen, hvedemel, chokolade, rødt kød osv osv....jeg følger det ikke lige nu, men har gjort.
Så jeg synes helt sikkert du skal overveje at kontakte en diætist med viden om fibro-kost... tænk på, hvilken mor dine børn får når du er meget plaget af det? Tænk på hvor meget mere energi du kan opnå at få til dine børn....er det ikke det værd?
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 1 Emner: 151 Svar: 1.366
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
Lige til det med at få børn ! Hvorfor er det for tidligt ? 22 er sku ikke for tidligt jeg var selv 19 da jeg blev gravid og er så sat til nu her den 18/11 og er 20 nu, min kæreste er 24.. Så i klør da bare på, hvis i føler at i er klar og sådan lyder det da, så synes jeg da at i skal gøre noget ved det.. Held og lykke her fra i hvertfal og så et stort trøste kram for den dårlige oplevelse..
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 1 Emner: 151 Svar: 1.366
mar 2008
Følger: 1 Svar: 2
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
en rigtig træls dag... (langt) er ked.