total dilemma, hjælp - sang til bryllup {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder her og tænker så det gør helt ondt Har en veninde jeg skal til bryllup hos meget snart. Det er en jeg kender tilbage fra efterskoletiden, dog ses vi ikke mega tit. Men alligevel en del af vores vennekreds nu, da vi da sommetider spiser med dem. Men vi står og skal til bryllup, men så tænker man, gad vide om de forventer en sang fra os Ved gemalens 3 vennepar nok laver noget underholdning da han har kendt dem hele hans liv. Men bruden har kun to vennepar med, os og et andet par... Jeg har stået fader til deres datter (var fire fadere i alt), men mere fordi vi altid ved hvor vi har hinanden, dog snakker vi ik sammen ugentlig.. Hvad sivern ville i dag gøre??
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Jeg skal selv giftes lige om lidt, og kunne da ikk drømme om at være skuffet hvis mine veninder ikk har skrevet en sang. Det er jo helt op til en selv.
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 394
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 660
Ville springe det over også købe en særlig gave til dem, hvis det var mig
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 394
Har lige mailet den anden veninde til bruden for at høre hvad de gør og gør de ingenting så er det jo fint
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Mød du op ned en dejlig betænksom gave og dit gode humør også er jeg sikker på de er glade.
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 660
Jeg holder i hvert fald meget af betydnings fulde gaver
total dilemma, hjælp - sang til bryllup