{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

UPDATE jeg er singel {{forumTopicSubject}}

kære tøser.

først vil jeg takke jer, for alt jeres store opbakining, omkring at gå fra min folovede gennem 5 år.
jeg er flyttet for mig selv den 15 maj i en 1 værelses lejlighed, og jeg må indrømme jeg nyder det rigtig meget, selvom jeg savner Gaia rigtig meget.
jeg bruger det meste af tiden, på at komme vidre i livet, nu hvor Gaia bor permanent hos sin far, jeg ser Gaia hver 14 dag to timer af gangen mere kan jeg ikke overskue nu og her, skal bruge tid til at finde mig selv.

men ellers har der været stor opbakning fra både min og prebens familie, og jeg får meget ros for at jeg har taget det valg jeg har, og har indset jeg ikke kan klare opgaven at være fuldtids mor. det har været en sejl kamp, men er stille og roligt ved at vænne mig til, selvom det har været svært at skulle sove alen for første gang i 5 år, nyder jeg det nu lidt alligevel, at kunne brede mig som jeg vil.

jeg har haft utrolig meget støtte i min veninde der betyder alt for mig, og så min kammerat jeg ser hver dag næsten.

men igen TAK, TAK for jeres forståelse og støtte her inde


KNUS mariane


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  UPDATE jeg er singel
  • #1   29. maj 2012 Unden at snage kunne jeg da rigtig godt tænke mig et link til "jeg er singel", for at læse om hvad dine valg om at blive single og lade gaia leve hos sin far er baseret på smiley

    Held & lykke!


  • #2   29. maj 2012 det har jeg slettet men du får gerne historien

    jeg lider af angst, borderline, og ADHD, jeg har meget svært ved at koncentrer mig læger tid af gange, og kunne til sidst ikke overske at være husmor, kæreste, og mor på samme tid, jeg kæmpede 2 år for forholdet, men det gik bare ikke, vi skæntes hele tiden, snakkede ned til hendanden, og talte til hinanden gennem Gaia. ud over det var han meget jaloux og kontrolerende, men en dejlig mand er han det skal hanhavde, det er hans skyld jeg er kommet så langt i mit sygdoms forløb som jeg er i dag.


Kommentér på:
UPDATE jeg er singel

Annonce