{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opskrifter
  • #1   6. jun 2012 Kyllingefiletter med pesto, mozzarella og bacon:

    Kyllingefiletterne flækkes og smøres med pesto. Du putter 1-2 (efter smag) skiver frisk mozzarella i, og "lukker" kyllingen igen. Derefter vikler du bacon om kyllingen.
    Filetterne puttes i et ildfast fad (gerne et fad, der er så lille som muligt, så de ligger helt tæt). Herefter putter jeg resten af mozzarellaskiverne oven på kyllingen (ca. 1 skive på hver), og putter fadet i ovnen i cirka 45 min. (til kyllingen er gennemstegt).

    Vi serverer det med frisk pasta og salat. Der bliver en vildt go' sovs i fadet af smeltet ost, pesto og saft fra bacon og kylling smiley


  • #2   6. jun 2012 Tacotærte:

    Bund (man kan også bruge en "købetærtedej"):

    4 dl. hvedemel (evt. grovmel)
    ½ tsk. salt
    2 tsk. bagepulver
    ½ dl. flydende margarine
    1½ dl. minimælk

    Fyld:

    400 g. hakket oksekød
    1 løg
    1 rød peberfrugt
    1 grøn peberfrugt
    1 pose tacokrydderi
    1 dl. vand

    Garnering:

    2 dl. creme fraiche 9 %
    2 spsk. Let mayonnaise
    1 knivspids peber
    1 dl. revet ost
    4 tomater.

    Tænd ovnen på 200 grader. Bland ingredienserne til tærtebunden og rul den tyndt ud. Læg den i et smurt tærtefad og forbag den 10-15 minutter. Hak løg og skær peberfrugt i små tern. Svits hakkekød og løg. Tilsæt tacokrydderi, peberfrugt og vand og lad det småkoge i 10 minutter. Læg fyldet i tærtebunden. Bland cremefraiche, mayonnaise og peber og fordel blandingen over tærten. Skær tomater i skiver og fordel ovenpå. Drys med ost og bag i ovnen i ca. 20 minutter. Servèr med grøn salat."

    Simpelhen over lækkert!!! (P.s man kan sagtens bruge en købt tærtebund)


  • #3   6. jun 2012 den lyder super dejlig har i hvert fald skrevet den ned og må da også prøve at lave den tak

  • #4   6. jun 2012 har da også lige en ret selv jeg vil dele

    man skal bruge:
    hakket oksekød, dolmio (pasta sovs), bacon, kyllingepølser,mild salsa, pasta skruer og revet ost

    først svitser du bacon og kyllingepølser (skiver)
    dernæst bruner du det hakket oksekød og blander bacon og pølserne i
    så tager du og laver en kødsovs ved at hælde pasta sovsen og et halvt glas salsa i

    imens koger man pastaerne

    dernæst tager du et fad
    og lægger kødsovs i bunden så pasta,kødsovs,pasta og kødsovs på toppen

    så er det tid til at hælde revet ost på og det gør man bare på toppen alt efter hvor meget man vil ha på er selv et oste svin hihi

    så skal det ind i en forvarmet ovn på 200 grader indtil osten er gylden

    serveres med evt. hvidløgs flute


  • #5   6. jun 2012 Laver ofte maggi kylling med paprika (det der i stege pose), men deler krydderi blandingen op i 2 da jeg synes det ellers bliver for stærkt. Putter 3 stk kyllingebryst i posen, sammen med gulerods stave, peberfrugt og tomat skiver også i ovnen i 35-40min. Der til får vi frisk pasta med en lidt selvopfundet sovs, den smager konge men er ikke god til en slankekur;-) men ret nem at lave.

    Bacontern steges, to tomater hakkes og steges, 200g pikant ost tilsættes og smeltes. En 4% maggi madlavnings fløde tilsættes og det varmes op. jummi jummi! smiley


Kommentér på:
opskrifter

Annonce