{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.931 visninger | Oprettet:

Hækle dyr - opskrifter? {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

Søger nogle hækle opskrifter på dyr, har en masse opskrifter på elefanter, men andre dyr er jeg meget interesseret i.. smiley

Og vis nogen af jer har hækle opskrifter på nogle små forskellig dyr til en barnevognes kæden, vil jeg blive meget glad smiley Har set et billede af en, men kan bare ikke finde opskriften.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hækle dyr - opskrifter?
  • #2   8. jun 2012 Hende dr har lavet den bog der hedder hæklede dyr, har en blog hvor du kan se nogle af opskrifterne gratis, og ellers er der mange mange mange gratis opskrifter hvis du søger på crochet animal pattern på Google.. Men det kræver jo self. At du kan hækle efter engelske opskrifter

  • #3   8. jun 2012 Tak Betina, synes ellers jeg havde kiggede inde på familie journalen.. smiley
    Og fandt da ugle kæden og elefanten men de andre dyr så jeg ikke.. smiley

    Mor til a, Kigger på det, ved ikke helt om jeg tør at gi mig igang med sådan noget.. er ikke så god til de danske endnu, det kun fordi jeg har en mor der kan hjælp mig når det går galt.. smiley Ved ikke om hun kan engelske, men tvivler lidt, når hun plejer at finde sine opskrifter i blade osv.


  • #4   8. jun 2012 Ellers kan du få hjælp ved at søge på youtube videoer hvor folk hvis de forskellige hæklesting... Såden lærte jeg det

Kommentér på:
Hækle dyr - opskrifter?

Annonce