{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

Eksamens Hjælp (HG) {{forumTopicSubject}}

Hej tøser smiley

- Jeg sidder og forbereder min sidste eksamen, men er gået lidt i stå, så håber i kan hjælpe..

Projektet hedder: Markedsføring af et produkt til udlandet..
(En veninde og jeg har valgt at sælge smoothies til Frankrig)

Jeg vil fremlægge om hvad der er vigtig ved virksomhedsstart, men er gået lidt i stå her.
Så er der nogen der har nogle ideer, til hvad man kan sige under det evt har en anden god ide til fremlæggelse?

- På forhånd tak smiley og forsat god weekend ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eksamens Hjælp (HG)
  • #1   16. jun 2012 Når jeg r censor giver jeg lidt ekstra for gode visuelle produkter

• #2   16. jun 2012 Altså, vigtigt i forhold til hvad? Økonomi, markedsføring eller hvad?

Jeg tænker, at det er vigtigt at have undersøgt markedet grundigt. Hvad vil franskmændene ha, har de lignende produkter på markedet eller er I pionere? Evt ta i udgangspunkt i de 4 p'er.

Derudover tænker jeg kapital til heftig markedsføring. I skal promovere jer på en måde, der fænger franskmændene - mht. evt. slogan, medie, visuelle effekter osv....

Hmm..det er svært, når man ikke kender det franske marked, så det er lidt noget gæt-værk.. smiley

• #3   16. jun 2012 Er I en nystartet virksomhed eller...? Produktet skal tilpasses det franske marked, og i fald I allerede er på andre markeder kan det være nødvendigt med markedsdifferentiering, således at produktet bliver lidt anderledes i Frankrig. Her tænker jeg f.eks. udseende, mængde (hvor meget skal der være i en smoothie), smag (måske kan franskmændene ikke li helt det samme som f.eks. danskerne), promotion (hvor, hvordan) osv... Måske skal prisen også være helt anderledes. Måske har Frankrig et lignende produkt allerede - dem skal der også tages højde for mht. De 4 P'er.

• #4   16. jun 2012 Hov ja! En vigtig ting:
    Og hvad er jeres vision og jeres mål for virksomheden? At være de førende på markedet mht. mest salg, at have et billigt alternativ til et allerede eksisterende produkt i Frankrig (her tænker jeg især pris - vil I være dyrere /billigere end det eksisterende produkt). Er planen at I vil have x-antal procent af markedsandelen - f.eks. pr. udgangen af 2015? Hvorfor starter I denne virksomhed - og hvorfor skal lige præcis Frankrig til at drikke smoothies? Hvad er virksomhedens plan/strategi?

• #5   16. jun 2012 Jeg ville gå ind og segmentere, bruge markedsføringsraketten, SWOT og SMUK modellerne.
    Så ville jeg finde mission, vision, hvorfor skal franskmøndene købe dansk smoothie, hvordan vil i finde kapital?, hvilket form for ejerskab kører i?, Hvordan ser markedet ud?

Kommentér på:
Eksamens Hjælp (HG)

Annonce