907 visninger
|
Oprettet:

23. mar 2008 Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 39 Svar: 141
Eksamens Hjælp (HG) {{forumTopicSubject}}
Hej tøser
- Jeg sidder og forbereder min sidste eksamen, men er gået lidt i stå, så håber i kan hjælpe..
Projektet hedder: Markedsføring af et produkt til udlandet..
(En veninde og jeg har valgt at sælge smoothies til Frankrig)
Jeg vil fremlægge om hvad der er vigtig ved virksomhedsstart, men er gået lidt i stå her.
Så er der nogen der har nogle ideer, til hvad man kan sige under det evt har en anden god ide til fremlæggelse?
- På forhånd tak og forsat god weekend ..
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Jeg tænker, at det er vigtigt at have undersøgt markedet grundigt. Hvad vil franskmændene ha, har de lignende produkter på markedet eller er I pionere? Evt ta i udgangspunkt i de 4 p'er.
Derudover tænker jeg kapital til heftig markedsføring. I skal promovere jer på en måde, der fænger franskmændene - mht. evt. slogan, medie, visuelle effekter osv....
Hmm..det er svært, når man ikke kender det franske marked, så det er lidt noget gæt-værk..
jul 2011
jul 2011
Og hvad er jeres vision og jeres mål for virksomheden? At være de førende på markedet mht. mest salg, at have et billigt alternativ til et allerede eksisterende produkt i Frankrig (her tænker jeg især pris - vil I være dyrere /billigere end det eksisterende produkt). Er planen at I vil have x-antal procent af markedsandelen - f.eks. pr. udgangen af 2015? Hvorfor starter I denne virksomhed - og hvorfor skal lige præcis Frankrig til at drikke smoothies? Hvad er virksomhedens plan/strategi?
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 108 Svar: 1.315
Så ville jeg finde mission, vision, hvorfor skal franskmøndene købe dansk smoothie, hvordan vil i finde kapital?, hvilket form for ejerskab kører i?, Hvordan ser markedet ud?
Eksamens Hjælp (HG)