1.459 visninger
|
Oprettet:
Tobias sagen.. :-( {{forumTopicSubject}}
Hej alle i skønne tøser.
Kan se at retssagen mod Tobias mor og stedfar er startet i dag. Og har læst nogen enkelte artikler omkring det.
Får en kæmpe klump i halsen, og tåre i øjnene ved tanken om hvad den stakkels dreng har været igennem. Nu snakker de om at moren ikke skal straffes ligeSå hårdt som stedfaren, da hun ikke har deltaget i mishandlingen i samme grad som stedfaren.
Hvad synes i om dette?
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Jeg kan slet ikke forstå at man kan være så grusom.....
maj 2012
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 89 Svar: 606
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 154
Pernille - er virkelig også i chok. Det burde være dem som "forældre" der burde beskytte ham. Tænk man kam behandle et lille barn sådan..
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Og jeg mener at de begge burde tiltales for mord, og ikke blot vold med døden til følge.
Jeg mener også at moderen er lgie så skyldig, eller endda mere, end kæresten.
Man kan fandme ikke bare fralægge sig ethvert ansvar som mor :S
Mit hjerte græder for Tobias, jeg ville sådan ønske at den dreng bare een gang i sit korte liv, havde oplevet kærlighed, og ikke svigt på svigt og en mor som negligerer hans tydelige fortællinger om at tingene IKKE var okay!
apr 2012
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
ja hun gør så.
I alt hvad jeg læser, er det TYDELIGT hvad der skete. og at hun lod den mand, som hun havde kendt i få uger, tage hendes søn med væk fra hende, og gang på gang komme tilbage og være "faldet", have slået tænder ud, med blodnæse, og buler og blå mærker er mig ubegribeligt. At hun fandt sig i at han tog ham om bag lukkede døre, og fik ham til at græde gang på gang, og til at bløde, og valgte at acceptere hans bortforklaringer?
At hun lod være med at ringe 112 da han brækkede benet efter tæv, eller da han mistede bevidstheden, eller da han slog ham i hovedet, eller da han væskede fra ørerne, eller da hans vejrtrækning blev svag, eller da han krampede.
Det er ikke uvidenhed, eller naivitet, det er en DÅRLIG mor som er lige så skyldig som ham der gjorde det!
Jeg er så harm, vred og oprigtigt ked af det på Tobias' vegne, og jeg håber inderligt at dette vil afføde en reaktion.
Jeg er skuffet over at kommunen ignorerede SEKS indberetninger, og over at faderen ikke fik Tobias hjem øjeblikkeligt.
jeg håber at der vil ske ændringer efter denne sag. At Tobias' død ikke har været forgæves, og at andre børn vil blive reddet som følge af denne sag.
Vi som danskere er ALT for berøringsangst, når en 15 måneder gammel dreng kan blive tortureret og tævet til døde, uden at nogen træder ind
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 632
Jeg har ikk ord formit had til de mennesker der har mishandlet det lille barn, der bare har søgt trøst hos sin mor, som også bare forsømte den lille dreng
dec 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 329 Svar: 845
apr 2012
Har altid selv gerne ville arbejde inden for kommunen med børn og unge, da jeg selv ville have haft bedst af at blive fjernet fra min alkoholiske mor, men må nok erkende at lysten er næsten forsvundet når man ser hvor meget kommunen har fejlet i denne sag. Er bestemt ikke stolt af at være dansker når man gang på gang ser mishandlet og misbrugte børn, hvor kommunen har ignoreret flere henvendelser omkring dette. Føj siger jeg bare. Tænk at leve i sådan en verden.
mar 2011
mar 2011
mar 2011
Det er selvfølgelig godt hvis de ikk er blevet mishandlet.
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
apr 2012
mar 2011
Og at venner til familien ikk har grebet ind, gør dem medskyldige syns jeg
apr 2012
mar 2011
apr 2012