{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Madpakke.
  • #1   3. jul 2012 Tristan har 3 hele madder med, men forskelligt pålæg.. Der blir varieret lidt med spegepølse, kødpølse, leverpostej, torskerogn, kartofel, æg, sardelpølse, frikadelle osv.. Ved siden af er det agurk, ærter, gulerødder, yoghurt, ostehaps, knækbørd, frugtstang m.m.. Til frugt er det bananer og vindruer der hitter lige nu.. Men ellers melon, æbler, pærer, kiwi, blommer og lige hvad vi ellers finder spændende.. smiley

  • #2   3. jul 2012 Hvis vi en dag har fået pizza, får han gerne et stykke med at det dagen efter.. smiley Eller pølsehorn, små pirogger og andet godt hjemmebag.. smiley

  • #3   3. jul 2012 Det kan være svært for børn at spise hvis de har for meget med. Undgå de usunde ting som biiizz nævner, rigtig skidt idé med tomme kalorier til børn der skal ud i solen og brænde krudt af:-) har du prøvet at bruge kageudstikkere på rugbrød? Så blir det lidt sjovt:-)

  • #4   3. jul 2012 Som *pædagogen* skriver prøv kageudstikker, gør det ind imellem, når jeg selv føler min søn er løbet sur i madpakken og jeg føler jeg får en fuld madpakke med hjem, og ved de andre børn de misunder den, så der byttes madder engang imellem smiley laver os stjerne og hjerter ud af agurken, og pædagogen siger det giver dem meget snak til frokost os..

    Men her bruger jeg lidt rester fra aftensmaden, kartofler, forskellige bøffer kylling osv. også når vi får salat får han en lille bøtte med det i. ellers findes der masser af forskellige pålæg, når jeg bager pølsehorn, så laver jeg os nogle bette små nogle med fuldkorn nogle gange, som kommer i fryseren også tager jeg den op engang imellem, så han kan få det med..

    plus så skær jeg selv nogle ostestave ud i stedet for ostehaps altid.. som jeg os nogle gange hvis jeg har sådan et dumt lille styk tilbage trykker ud med der kageudstikker smiley


Kommentér på:
Madpakke.

Annonce