{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.414 visninger | Oprettet:

Vægttab og Cm. {{forumTopicSubject}}

Hej de damer smiley

Nogle kloge hoveder på vægttab og cm.
Jeg har over det sidste halvanden år tabt godt 16 kg. Og selvfølgelig kan det ses. MEN.. Er der nogen der ved hvor meget man skal tabe sig i kg før det giver minus i cm. Det er noget nyt at jeg er begyndt at prøve at måle mig. Men de sidste 4 kg jeg har smidt har ikke resulteret i nogle minus cm. smiley det ret så umotiverende... Altså et eller andet sted må de kg da forsvinde hen? Men hvor ? Der er i hvert fald ikke røget af mave, lår eller arme ; )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vægttab og Cm.
  • #1   6. jul 2012 Jeg tror ikke der er et bestemt måleforhold mellem cm og kg-tab, man taber jo ikke fedtet samme sted hele tiden, og dyrker man samtidig motion kan man tabe cm uden at tabe vægt - lidt kludret skrevet men håber du forstår. Du kan jo i princippet have tabt de 4 kg på steder på kroppen du slet ikke måler på :-)))
    Jeg kender en der arbejder i en tøjbutik og hun siger at 5-6 kg svare til ca en tøjstørrelse, det passer nogenlunde på mig, men altså kun nogenlunde smiley

Flot vægttab forøvrigt :-))))

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #2   6. jul 2012 Jeg tabte mig 38 kg og gik kun 2 tøjstørrelser ned.. Mht. Cm og vægt kan du ikke bruge nogen sammenligninger med andre, da det er meget forskelligt hvordan folk taber sig.. Som skrevet ovenover, kan du i princippet tabe dig steder du aldrig måler...

• #5   6. jul 2012 Ja så kan jeg se at jeg er " heldig " jeg er gået fra str 50/52 til str 42/44 og har kun tabt 26-27 kg , det var skisme ikke meget kun at gå to størrelser ned med så flot et vægttab :-0

• #6   6. jul 2012 Jeg er begyndt at løbe træne et par gange om ugen, så dyrker også motion. Men tror jeg vil prøve at vente med at måle mig i en periode nu og så håbe på der er noget forskel næste gang : ) har min. 25 kg i nu

Kommentér på:
Vægttab og Cm.

Annonce