{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.121 visninger | Oprettet:

Lidt hjælp til min kat.. {{forumTopicSubject}}

Vi fik en killing i maj mdr og siden da har vores kat vi havde i forvejen taget noget på han har være oppe at slås fornyligt med en vildkat, hvor blev syget med 20sting og var meget dårlig nu er han kommet sig, men han har taget meget, kan det kyldeses at han spiser min nye kats killinge foder??? Før hen var der intet problem med hans vægt, han for special foder fra dyrlægen mod, krystaller i han urinen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt hjælp til min kat..
  • #1   9. jul 2012 Det er næsten helt sikkert fordi han har ædt killingefoder! smiley

    Har i ikke mulighed for at fodre dem hver for sig, så han ikke har adgang til deres mad?

    Vi havde lidt samme problem her, da vores ene hun blev neutraliseret. Hun gik osse i killingernes mad, så vi måtte rende efter hende med en vandspray til hun blev træt af det. smiley
    Nu har de deres mad i fred! smiley


  • #3   10. jul 2012 Okay, fik bare afvide på dyrcenteret at det ikke gjode noget at han spise at killings mad, men det gør det så, men hvad så når killingen spiser den andes kat mad??? Så det et stykke fra hinanden på et bord hvor vores hund ikke kan komme hun vil nemlig meget gerne spise katte mad..

  • #5   10. jul 2012 Nu vil jeg lige sige at jeg ikke har fodret den stor kat med killinge foder.. De har HVER deres skål, med hver deres.. Har ikke set at han har spist af killinge fodret men kun at han har taget en del på, så er ikke klar over om spiser af det foder.. Men der må være en grund til at han tager på, er også klar over at han skal have hans special foder ellers havde jeg jo ikke køb og givet ham lige ind til den nye kat kom.... Da han har fået det i ca 6 mdr, vil ikke begynde at foder ham med killinge foder, når han for mad spiser han sit eget, men ved ikke om han spiser mere end før...

  • #6   10. jul 2012 Har du evt mulighed for at lukke dem i hver sit rum imens de spiser? Så kan du ihvertfald være sikker på om det ER pga han hapser fra den forkerte skål eller ej, hvis han bliver ved med at tage på. smiley

  • #8   11. jul 2012 Ja han er kastreret men for 4 år siden.. Ved ikke om det er en bladning mellem at den dumme vilkat er væk, og han har fået det godt igen ,og han fik konstateret stress sidste sommer pga af vilkatten, om han så er mere rolig og derfor tager på??

  • #10   11. jul 2012 Nej det er jo det.. Vi må prøve..

Kommentér på:
Lidt hjælp til min kat..

Annonce