704 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "dagpenge"
dagpenge
hmmm ja.... var opsagt den 16 juni hvor jeg derfra gik arb.løs men sygemeldt frem til den 18 juli hvor jeg er gået på barsel... så reelt skal jeg jo bare have penge samme sted fra... MEN har endnu ik...
hmmm ja.... var opsagt den 16 juni hvor jeg derfra gik arb.løs men sygemeldt frem til den 18 juli hvor jeg er gået på barsel... så reelt skal jeg jo bare have penge samme sted fra... MEN har endnu ik...
Skrevet af: Pernille mor til William - 30. jul 2012
Dagpenge
Hej Jeg er kommet til at tænke på følgende: Hvis man f.eks. er på dagpenge i en periode, og man derefter får et job eller begynder at studere. Starter ens dagpengeperiode så på ny, hvis man ender ...
Hej Jeg er kommet til at tænke på følgende: Hvis man f.eks. er på dagpenge i en periode, og man derefter får et job eller begynder at studere. Starter ens dagpengeperiode så på ny, hvis man ender ...
Skrevet af: * Maria - mor til Tyler Martin & Theodor Harry < - 23. feb 2012
dagpenge?
er der nogen der får udbetalt dagpenge i morgen? eller er det først i næste uge?
er der nogen der får udbetalt dagpenge i morgen? eller er det først i næste uge?
Skrevet af: marie (prinsesse mor x 2) J - 22. sep 2011
Spar penge på din forsikring
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 79 Svar: 969
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 632
apr 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 225
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Fra d. 23 april
Til d. 27. maj.
Min sidste periode med udbetaling d. 28. juni var kun på 4 uger.
Fra d. 28. maj
Til d. 24. juni
Umiddelbart vil jeg mene at denne perioe også kun er på 4 uger og derved slutter d. 22. juli, da udbetalingsdagen altid er sidste torsdag i måneden, og man får frem til søndagen inden udbetalingsdag.
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Hvornår får jeg mine barselsdagpenge?
Som hovedregel udbetaler vi barselsdagpenge den sidste torsdag i måneden. Udbetalingsperioden dækker til og med søndagen inden udbetaling - som vist på kalenderen nedenfor.
Antallet af uger den enkelte udbetaling strækker sig over fordeler sig som regel kvartalsvis i et mønster, der hedder 4 uger, 4 uger og 5 uger. Derfor kan udbetalingernes størrelse variere.
Kommer herfra:
(link fjernet)
dagpenge