{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

crazy ubehagelig og alligevel god drøm {{forumTopicSubject}}

tænk engang i nat der drømte jeg at jeg en dag skulle på wc og tisse intet andet....

også efter jeg havde gjort det sd jeg pludselig nede på gulvet og ku mærke der skete et ellerandet og jeg ser ned og to bittesmå fødder hænger u af mig dernede.... var igang med en fødsel på den forkerte måd nå men idrømmen går det rimelig let og ca 5 min senere sidder jeg så med en smuk lille pige på armen... kalder totalt chokeret på min mand(stadig i drømmen) og han stirrer bare på mig beder ham selvfølgelig om og ringe 112 både fordi det er nødvendigt men også fordi jeg endnu ikk havde hørt denne lille pige skrige... nå men der er ingen der tager tlf... så vi sidder bare der og venter... ringer og ringer alt imens begynder denne lille skabning endelig og skrige... to timer senere er der endelig en ved 112 der tager tlf.. og de kommer og ser på både mig og pigen... så vågner jeg ved min datter skriger efter mad.... nå men det skal siges at på intet tidspunkt i denne drøm har jeg vidst at jeg var gravid... ingen symptomer og ingen mave.... vildt skræmmende...

undskylddet blev lidt langt...

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
crazy ubehagelig og alligevel god drøm

Annonce