Spist muggen kage {{forumTopicSubject}}
Så ville kæresten lige hygge om mig her til aften. Rigtig hyggeligt. Til anledningen har har han købt en "lækker" jordbærkage. Vi har lige siddet og nydt et ordentlig stykke hver, da jeg er ved at tage min sidste bid, falder geleen af kagen, og afsløre et jordbær der er muggent. Lige nu har jeg kvalme, men tænker at det er pga tanken om at man har spist en kage med mug på, men hvad kan vi evt ellers vente os af symptomer på vores uheldig spise?
Kan fandme godt love jer, at jeg står nede i pågældende bager imorgen!!! Han fik dog ikke kviteringen, men det skider jeg på! De får den lige direkte i fjæset imorgen!
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 79 Svar: 969
Men mon ikke engang ondt i maven, opkastning og dårlig mave hvis i er uheldige, kunne jeg forstille mig ..
jun 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 65 Svar: 736
jun 2011
jun 2011
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
jun 2011
Ekspedienten fortalte mig i morges at hun snart ville sige op, fordi ejeren havde snydt hende for en halv times løn hver morgen og hver eftermiddag i al den tid hun har stået der nede!
jun 2011
jan 2009
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 118
Jeg var en gang til et kursus hvor der blev serveret kaffe og kage på sådan et kursuscenter.. Der viste sig så at være mug på et stykke, (ja mange havde ædt resten), da vi var henne og fortælle det det så blev stykket da bare smidt ud og hun fik stukket et nyt, fra samma kage haha... Det syntes jeg var liiidt strengt.
mar 2008
jun 2011
Mutten- det kan du lige godt tro jeg gør! De bager ikke selv, men får det fra en bager inde i byen. Jeg ved dog ikk hvordan de opbevare deres vare inden de åbner, og ved ikk om de kasere de ting der SKAL kaseres efter luk?!?
jun 2011
mar 2008
selvom min egen mor er bager og ha været det i 25 år hehe
jun 2011
mar 2008
det var heller ikk for jeg ikk troede du selv ville bage ..
jun 2011
jan 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 23
jun 2011
jun 2011
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 395
Jeg ville tage ned til bageren og bede om en ny kage, men jeg ville ikke blive sur over at have fået sådan en kage med hjem. Skidt sker, og jeg når jeg laver fejl, så håber jeg på at nogen gør mig opmærksom på det, uden at blive gal.
Hvis det tilgengæld sker igen, så ville jeg nævne det, og så stoppe med at købe mad der..
Fik engang to pizzaer på jobbet, og der var fadme fluer på begge. Da jeg ringede og sagde det, var han fræk nok til at bede mig om at tage dem af og spise pizzaerne alligevel. Der blev jeg nu sur og bad ham hente sine pizzaer samt returnere pengene. Det var første og eneste gang mine ansatte har set mig sur
jun 2011
jul 2008
Du har tilladelse til at gå amok.. Og bagefter ringe til sundhedsstyrelsen eller hvem der nu fortager smilende ansigter..
En gang mug på jordbær kan være en fejl, men mug på en smurt bolle der ikke er frugt på, den er bare ikke ok !
jul 2008
Det kan sagtens være en fejl i og med at muggen kan gemme sig i frugten. I den travle bager jeg var ansat i, gik det satme hurtig med at få lavet kagerne. Vi har ikke haft mugne jordbær, men de kan forekomme uden man opdager det. Selv brødet kunne nå at brænde på selvom der var alarmer på ovnene..
Vores bagermester var en meget meget streng skid når det kom til perfektion, og selv han glemte at en sjældent gang imellem en ingridiens. Så måtte han smide ud og starte forfra..
Så lige med frugt kan jeg godt se en almen fejl.
Med den smurte bolle ser jeg ingen fejl... ! Det er bare klamt !
jul 2008
Jordbærene bliver ikke vasket enkeltvis. Og når man skær dem, så kan man være uheldig at tage jordbæret lige på det mugne sted så man ikke ser det når det skæres. Samtidig har man øjene et andet sted når det bliver lagt, for tid er penge så det skal gå hurtigt..
Det er ikke alle der kan mærke mug. Det kommer an på hvordan ens fingre er..
jul 2008
Det har da ikke noget at gøre med om man ikke tjekker tingene.. Jeg tjekker sgu da også de varer jeg køber, og kommer da alligevel hjem med mugne jordbær engang imellem.. Og vindruer for den sags skyld..
Og det er ikke en selvfølge at man kan mærke forskel. Fordi det er muggent, behøver det ikke være slatten.
Uheld sker.. Nok ikke lige i den omtalte bager, men ellers gør de
jul 2008
De ville give en 2 smiley hvis ellers alle andre forhold er i ordent og der kun er dette ene lille uheld.
Jeg er lidt ambivalent med små fødevarerforretninger. Nogle er super gode og har alt sit på det rene. Andre sjusker eller er direkte ulækre.
jun 2011
Jorbæret var ikk bare lidt muggent, men godt behåret, hvilket jeg syntes man burde have bemærket ide man halverede bæret. Havde jeg kaldt på jordbæret, var det jo fandme selv kommet kravlende hehe
jun 2011
jul 2008
Æv for en bager.. Lyder meget til at det er hverdagskost for dem
Håber bare på at det ikke er en bager her i nærheden...
jun 2011
Mutten jo tak det går bedre, men kan stadig mærke kvalmen stige op i halsen når jeg tænker på det jordbær der bare splattede ned på tallerknen UARK!
jun 2011
jul 2008
Det er vel ikke bageren på amagerlandevej vel.. Den der ligger tæt på nettoen og irma..
jun 2011
Spist muggen kage