{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.160 visninger | Oprettet:

Ondt i lysken og gravid? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg vidste ik lige, hvor jeg sku smide dette spørgsmål, da jeg ik aner, om det er graviditetsrelateret eller ej.

I går middags fik jeg pludselig ondt i lysken - hele vejen rundt hvor benet er sat fast-agtigt. Det føltes som om det lige sku gi et knæk. Havde lidt svært ved at gå ordentligt, men det gik temmelig hurtigt i sig selv igen. Mærkede ik noget til det hele dagen, men da jeg kom hjem fra fødselsdag omkring midnat, kom det pludselig igen. Denne gang kraftigere - og nu er det bare blevet værre og værre i løbet af i dag!

Det er så slemt i dag, at det gør ondt nærmest så snart jeg tænker på at støtte på højre ben, samt hvis jeg ændrer stilling når jeg sidder/ligger. Det stråler nærmest sådan.....nedenom og om i ballen, hvis det giver mening? :-S

Jeg bliver jo bange for begyndende bækkkenløsning, da man hører om så mange, der døjer med det. Men tror I, at det er grundet graviditet, eller..? Jeg tænker også lidt, at jeg ik ved, hvem jeg skal kontakte, hvis ik det bliver bedre: jordemoder? Lægen?

Sorry det blev lidt langt.

På forhånd tak fra en pige, der har en drømmegraviditet, men som for første gang i graviditeten har formået at græde pga. smerter! :-@


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt i lysken og gravid?
Kommentér på:
Ondt i lysken og gravid?

Annonce