{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

Facebook {{forumTopicSubject}}

Hej piger...
jeg vil lige høre om hvordan det forgår på facebook


jeg har ingen profil derinde men alle siger kom nu få dig en men efter alt det jeg har hørt i tv om folk der " prøver". Leve ens liv via facebook og man kan ikk slette den vis der sker noget..

har i tænkt over det da i oprettede jer..???

kan alle. Se ens profil eller er det kun dem man vælger som venner??
Ja i tænker sikkert jeg tossede men jeg vil gerne vide lidt m det vis jeg skulle have en profil

håber i vil svare på mine tossede spørgsmål Hi hi god dag...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Facebook
  • #1   17. sep 2012 Jeg synes det er fedt fordi jeg kan følge med i en masse menneskers liv som jeg normalt ikk ville høre noget fra/om. Feks gamle folkeskolekammerater og lignende.

    Du kan sørge for at det udelukkende er dine venner der kan se din profil, det er en indstilling du seks sætter derinde.


  • #2   17. sep 2012 Ok jeg tænker så jeg har ikk se eller hørt fra dem jeg gik i skole med anden et par få stykker for mit vedkommen vil det ikke betyde det store for mig da der over ti år siden jeg har set dem..

    måske egner jeg mig bare ikk til facebook så hi hi

    Min svigermor bruger det til salg og byt af ting det var måske det eneste jeg ville bruge det til


  • #3   17. sep 2012 Det nemlig osse min tanke ligegyldig snue ved folk man ikk har set eller hørt fra i ti år he hé men det der byt og salg min svigermor bruger er meget fedt for hun finder rigtig mange fede ting til hjem og have

  • #4   17. sep 2012 Jeg er først lige kommet på for et par måneder siden, jeg sagde ellers jeg aldrig skulle have en profil derinde. Men nu kigger jeg meget derinde og synes det er meget sjovt, jeg skriver ikke rigtig noget men kigger:) Jeg har også gjort sådan at kun mine venner kan se min profil

  • #5   17. sep 2012 Okay kan man over se om man kun. Vil have venner til kunne se ens profil..

  • #6   17. sep 2012 Min profil er lukket, jeg var også meget i tvivl om jeg skulle ha en profil.. men jeg er glad for den nu smiley både omkring min far har en lidt stor familie og man finder nogle af de gamle grandkusiner/fætre man legede med som barn.. jeg har fundet nogle gamle gode veninde hvor man på en eller anden måde har mistet hinandens nr og nu har kontakt igen.. og jeg godkender ikke alle der ansøger mig!

  • #7   17. sep 2012 Det vil sige selvom man har en lukkede profil kan alle se i den og snuses og så søge en..

  • #8   17. sep 2012
    min profil kan kun ses af mine venner.


  • #9   17. sep 2012 Min profil kan kun ses af venner..

  • #10   17. sep 2012 Okay men andre må jo kunne finde den når de kan søge jer....

    undskyld mine dumme spørgsmål...

    jeg syntes bare det en stor beslutning hi


  • #11   17. sep 2012 Du vælger også selv, hvorvidt folk skal kunne søge efter dig smiley her kan folk godt søge efter mig og klikke på min profil, men det eneste, de får ud af det, hvis vi ik er venner, er, at de kan se mit profilbillede i lille format og se, at jeg kommer fra Aalborg. Men det kan man også gøre skjult. Så du vælger helt selv, sådan set smiley

  • #12   17. sep 2012 Jeg bruger facebook til at lave aftaler med min mødregruppe (vi har vores egen lukkede gruppe derinde, så det er ret smart) så ved jeg familien og venner man ikke ser så tit er meget glade for at kunne følge lidt med på sidelinjen med Malthe, og så bruger jeg den ellers bare til at kigge og skrive selv derinde.. Hmm egentlig mest tidsfordriv hehe. Kun mine venner kan se min profil. smiley

  • #14   22. sep 2012 Okay jeg har endnu ikk fået en profil jeg overvejer lidt endnu

    Men mange tak for jeres svar


Kommentér på:
Facebook

Annonce