{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

sygedagpenge {{forumTopicSubject}}

hej tøser er der nogle der ved noget om sygedagpenge?
situationen er den at kæresten er på dagpenge men er blevet sygmeldt og er røget på sygedagpenge dvs vi fik kun udbetalt dagpengene her den 1 og det var kun for 14 dage dvs nu står vi uden en krone på kontoen så får hun først de resterende penge altså sygedagpengene den næste 1 eller kommer de her i løbet af nogle dage?


please hjælp en eller anden ?!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sygedagpenge
  • #1   5. okt 2012 Da jeg var på sygedag penge fik jeg dem den sidste torsdag i måneden. Og det er forskelligt om du får udbetalt for en 4 eller 5 ugers periode. Jeg tror grunden til i kun har fået for 14 dage er hun først er overgået til sygedag penge midt i måneden. Sådan som jeg kan forstå det på dig.:)

  • Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 458
    #2   5. okt 2012 Har forstået det som Sara. Det betyder at din kærete først for en en måned d. 1. Nov.

  • #3   5. okt 2012 troede bare de udbetalte dem når de havde registreret folk i systemet ellers kommer folk jo til at mangle penge ? :S

  • #4   5. okt 2012 Det er så træls med de der forskellige udbetalings dato'er, og det kan bare smadre ens økonomi helt vildt..
    At familier kommer til at stå med store huller i deres indtægt, så man hverken kan betale regninger eller mad - det "skider" kommuner, a-kasser og diverse andre instanser højt og helligt på. smiley Det er jo ikke deres problem at løn, dagpenge, kontanthjælp mm udregnes på forskellige måder... Hmm smiley
    Taler desværre af erfaring.


  • #5   5. okt 2012 Ja det er rigtig træls det er skruet sådan sammen. Jeg stod selv i en måned unden penge da jeg røg på sygedag penge.
    Men håber i får det til og fungerer indtil den sidste torsdag i denne måned når syge dagpengene bliver udbetalt. smiley


  • #6   5. okt 2012 håber jeg også men puha det bliver hårdt familien vil nemlig ikke hjælpe og banken vil sku heller ikke det værste er næsten at hvis man går på kommunen siger de bare at man kan gå på et af de væresteder der er og få noget mad.. ja hurra..

  • #7   6. okt 2012 Jeg manglede os udbetaling da jeg blev sygemeldt. Men ringede og snakkede med dem og fik penge en uge efter da de lige skulle behandle sagen mm. Har desværre kun været uheldig siden og ikke fået penge til tiden og forkert beløb mm :0(
    Men ring og snak med dem.
    De fleste ( IKKE alle) har forståelse for man skal betale regninger osv


  • #8   6. okt 2012 Ring og snak med dem ! De kan godt lave en udbetaling næst kommende torsdag, det kunne de ved mig .. De fortalte så bare ik at de ikke kunne udbetale kun det jeg manglede men også lidt af den kommende mdr .. Så da jeg stod der til den første fik jeg kun for 3 uger.. Bare så du er opmærksom på det smiley

  • #9   6. okt 2012 Tror jeg at jeg vil prøve smiley

Kommentér på:
sygedagpenge

Annonce