{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.145 visninger | Oprettet:

Øv slap alligevel ikke :/ {{forumTopicSubject}}

Har idag været til kontrol på sygehuset - og skal nu indlægges i morgen tidlig til udskrabning smiley
Lægen oh assistenten var meget overrasket over at jeg ikke var blevet sendt til udskrabning i lørdags da jeg var indlagt ..
Øv at skulle så hård en tur igennem og alligevel ende med det smiley

Ville bare pive lidt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv slap alligevel ikke :/
  • #1   31. okt 2012 Du skal da godt nok igennem meget hva smiley Føler virkelig med dig! Kan i snart få en udredning og hjælp til graviditet?

• #3   31. okt 2012 tak skal i have alle tre smiley

b : nu skulle vi kunne få udredning på om der er noget galt eller om vi bare er EKSTREM uheldige smiley men sys også det er ved at være for meget nu smiley

Trine : sys virkelig os det er hårdt smiley hvis vi skal opleve en abort endnu en gang , så bliver det udskrabning med det samme - de skal ikke så meget som prøve på og sige jeg skal have en MA igen .. Never .. Håber det går hurtigere denne gang , sidst lå jeg fra kl 7 til kl 1 og ventede på at komme op smiley

Anita : ja tak det siger du ikke søde smiley øv jeg sys det er hårdt .. for helvede hvor ville jeg ønske vi havde taget et år om og blive gravide i stedet for det her smiley det er et år siden jeg fik min spiral ud nu smiley

• *RMHL*
    *RMHL* Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #4   31. okt 2012 Årh en masse knus til dig..

Jeg skal langs i morgen, da de mener det hele ikke er kommet ud.
    Håber de tager fejl. vil nødig mere igennem. har holdt manden vågen i 4 timer i nat pga. smerter. resulterede så i han kom for sent på arbejde. Stakkels ham:(

Håber du kommer hurtig oven på igen smiley

• #5   31. okt 2012 Åh nej... Har virkelig ondt af jer..! Forstår ikke hvorfor nogle af os skal have så svært ved at få børn smiley

• #6   31. okt 2012 hpstyle - bløder du stadig klumper ?
    her har manden været nødtil at være hjemme fra
    arbejde hele ugen ..

trine - nemlig - fortyder nu jeg ikke fulgte mit første valg ;( så havde det været overstået for længst ..

k - det er så unfair - du er slet ikke blvet gravid igen smiley

• #7   1. nov 2012 Nej, ved os sker det desværre ikk naturligt, så vi skal i behandling igen smiley og denne gang i det private, så vi skal selv betale smiley

• *RMHL*
    *RMHL* Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 72
    #8   1. nov 2012 Ja det gør jeg.. smiley og ondt. det er værst hen mod aftenen og natten. igår var vi til fødselsdag ved "mormor", men vi måtte i en fart kører hjem, ellers havde jeg blødt det hele til. Håber snart det er slut.
    Vi har heldigvis nogle rigtige søde naboer der har handlet ind, gået med hundene og endda støvsuget. Det er guld værd:)

Kommentér på:
Øv slap alligevel ikke :/

Annonce