{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Hjælp til bryllupsgave {{forumTopicSubject}}

Min kærestes bror skal snart giftes og vi har ingen anelse om hvad vi skal give i gave. Jeg er på SU, og min kæreste har først lige fået job, så pengene er lidt små. De ønsker de har, kan vi bare ikke lige opfylde. De ønsker sig blandt andet en sofa, motorsav og plæneklipper, og deres ønsker er kun dyre ting, og føler lidt de forventer (og svigerfar forventer) at vi sagtens kan smide en stor gave i nakken af dem. De ønsker sig ikke rigtig noget vores budget kan holde til lige nu.

Havde tænkt på en personlig gave,som de kunne blive rigtig glad for, altså vi taler ikke om at jeg skal til at klippeklister eller male, men har bare ingen anelse om hvad det kunne være?

Håber der sidder nogle kreative hoveder derude, der kan hjælpe lidt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til bryllupsgave
  • #1   11. nov 2012 Hvad med en oplevelses gave... Vi fik rigtig mange af dem til vores bryllup, og de er virkelig guld værd, man får ikke altid lige lagt penge tilside, og så er det så dejligt at have liggende... smiley
    Og så kan i jo skrive en meget personligt kort... Evt lave en eller to indslag under middagen, som er gode minder til årene efter... smiley

    En sang.
    En "kiste" hvor hver gæst skriver en personlig hilsen, og så må de først åbne den på deres 1 års bryllupsdag.. Vi glæder os til at vi skal åbne vores.. smiley
    Et maleri hvor alle gæster maler/skrive en hilsen, husk at købe maling efter deres stil, så det er noget de vil have hængene i mange år.

    Det var lige hvad jeg havde af ideer lige nu... smiley


Kommentér på:
Hjælp til bryllupsgave

Annonce