{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De unge mødre
  • #1   20. nov 2012 Undskylder på forhånd hvis jeg er bagud og i alle ved det smiley

  • #2   20. nov 2012 Jep helt enig. Jeg tænkte bare at vi kunne have en lille debat her inde smiley Der er jo som regl nogen der har ondt i røven over et eller andet, og nej jeg tænker ikke på nogen speciel, det er bare generelt. smiley

  • #3   20. nov 2012 Well..

    Jeg går meget op i ægteskab.
    Jeg synes godt at hun kunne have ventet lidt.. Det er kun et år siden hun blev skilt.



  • #4   20. nov 2012 Dejligt for dem smiley men hvorfor haste såen ..

  • #5   20. nov 2012 Fordi at han har friet er det jo ik sikkert at de ska giftes nu og her.
    Jeg synes det er helt fint, hvis de føler at det er det rigtige.


  • #6   20. nov 2012 Synes det er skønt for hende!:) og fordi man bliver forlovet, behøver man jo ikke gifte sig inden for få mdr. Min forlovede faldt på knæ i Paris, men vi skal først giftes når lillemanden er nogle år:)
    Følger hende på facebook og læste de havde aftalt inden for 23 mdr:) så jeg sys det er meget fint:)


  • #7   20. nov 2012 Puha.. Jeg må nok indrømme .. Jeg blev også gift tidligt, og skilt hurtigt .. Jeg kunne aldrig finde på at blive gift så hurtigt igen .. Én ting er 1. Gang .. Men jeg ville ikke gøre det igen.

  • #8   20. nov 2012 Altså hva hun har skrevet på facebook har de ikk planer om ægteskab lige nu og her.. Men ja bare fordi man er forlovet betyder det jo ikk at kirkeklokkerne skal ringe lige nu og her smiley

  • #9   20. nov 2012 Hun skriver selv dette på fjæs:

    FORLOVELSE!?!?!?!?!

    Hej Alle i dejlige mennesker!

    Tusind tak for et fantastisk Foredrag i Sønderborg igår, på trods forsinkelser mm. Dejlige mennesker, gode spørgsmål, og JA en Fantastisk Aften! ?

    Ja som man kan se og læse, skete der det mest uventede i går, midt i Sønderborg efter et endt foredrag, og sidste spørgsmål fra publikum, kommer en høj stemme til klang, og stemmer siger ”er du forel
    sket?” – Ned at trappen kommer Kevin med en mikrofon i hånden, han læser den smukkeste tekst op, som han har skrevet – Resume fra vores første møde til der hvor vi står i dag. – Helt ned til mig igennem et publikum bestående af 150 mennesker, Sætter han sig på knæ og spørger ” vil du gifte dig med en tosse som mig? JAAAA og den Flotteste Ole Lynggaard ring BLING BLING bliver sat på min finger, Efterfølgende 2 KÆMPE buketter en med 29 roser, for dagens dato vi mødtes, og 23 i den anden for KEVIN er min 23! ARMEN jøsses, jeg er som sagt stadigvæk i dag helt paf, Han formår virkelig at tage mig med bukserne nede gang på gang. HAN er helt utrolig, JA han har friet til mig, OG gud hvor er jeg lykkelig for dette. – Bryllup bliver der en dag, men ikke lige om hjørnet. Vores pagt består af Bryllup Indenfor 23 måneder. NU vil jeg bare nyde dette øjeblik så længe vi kan, med en titel som forlovet. OG Tusinde tak for alle de søde hilsner Kevin og Jeg har fået. Betyder og varmer i hjertet MEGET!

    De varmeste Knus og kram Fra Camilla


  • #10   20. nov 2012 Heidi - er du ikke sammen med ham på bryllupsbillederne mere da?

  • #11   21. nov 2012 Camilla, nej - det er jeg ikke ..

  • #12   21. nov 2012 Heidi - Nå for søren, jamen troede jeg bare da der står du bor sammen med din mand og så har du billeder fra jeres bryllup - også som profil billede.

    Men det var da ærgeligt..


  • #13   22. nov 2012 Jaa, har ikke fået det ændret - bruger ikke rigtigt bg mere, lurer bare lige engang imellem ..
    Og har ikk noget internet, og synes ikke den vil ændre fra telefonen smiley

    Men ja, sådan er det jo nogengange ..


  • #14   22. nov 2012 Så lykkedes det smiley

Kommentér på:
De unge mødre

Annonce