{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

1 års fødselsdag x 3 what to dó? {{forumTopicSubject}}

Axl fylder et den 6. December, og jeg er allerede svedt ved tanken om at skulle have huset fyld af gælder ikke en, ikke to men tre gange, TRE gange, holy cap, og jeg hader det bare..
Men den ene kan ikke med den anden, og den 7. Kan ikke med fandens oldemor, så sådan må det være..

Jeg har så planlagt menu, men mangler lidt ideer..
1.december kommer Oldemor, Dans moster, hendes mand og deres søn på 5 - de er inviteret til kul 15.00, her bager jeg boller og laver en rabarbertærte, til aften skal vi have hele kyllinger stegt på Weber med en dåse i måsen (en halv kylle må være nok til hver ikke?) dertil skal vi have pommes frites, tomatsalsa med mango, asparges og mozzarella
Til dessert får de oreotrøfler med lakrids og alm hjemmelavede bagertrøfler

7. December kommer naboerne, her aner jeg ikke hvad jeg skal servere til hovedret, den ene pige er møgkræsen og spiser faktisk kun kylling.. Men hvad skal jeg lave?
Men jeg ved at jeg laver pandekager til dessert

8 december kommer bedsterne, min bror + kone og to børn på 6 og 8..
De kommer også kl 15 til boller og lagkage
Her aner jeg simpelthen heller ikke hvad jeg ska lave til hovedret havde overvejet hamburgerryg med flødekartofler, fordi det kan passe sig selv, men er det gæstemad? Og jeg har bare aldrig kunnet lave flødekartofler så de bliver cremede, de ender altid halvhårde og sovsen skiller og bliver vandet...
Til dessert skal de have penna cotta på jordbær bund

Axl kommer i seng halv 8 normalt, ville I holde den tid, eller lade ham være oppe?
Og hvad med slik og sodavand? Han plejer godt at må smage, men det bliver jo MEGET han skal have hvis alle vil give ham, men jeg ved bare folk bliver sure og synes jeg er en strigle hvis jeg siger nej, eller mine forældre gør ikke, men dans ville synes jeg var streng.. Det gør de i forvejen, men kan ikke have de propper ham med chokolade og kage konstant.. Så jeg ved bare vi ender i konflikt.. Ville I se stort på det den dag? Jg har sagt til dem at de ikke skal give ham, men jeg ved de gær det alligevel, og normalt siger jeg det bare til dem, men lige præcis den dag, gider jeg ikke have skænderier.. Så her er jeg også lidt i vildrede..
Dan siger ikke noget til dem...

Så ja, hjælp mig piwer..
Og ved i hvad? Den 8. Når det her ræs er overstået, så kan I finde mig i hegnet med en kiks i den ene hånd og en romtoddy i den anden *hik*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1 års fødselsdag x 3 what to dó?
  • Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #2   21. nov 2012 Wow et vildt program, du er sej - jeg stresser for vildt når vi skal have gæster..

    Mht. Slik og sodavand så ville ud sige nej, med den begrundelse du skriver ovenfor, og holde fast i det nej. De må da respektere at de ikke skal proppe sådan en lille dreng med så mange søde sager. Det ville jeg gøre smiley

    Jeg håber i får nogle hyggelige dage smiley


Kommentér på:
1 års fødselsdag x 3 what to dó?

Annonce