{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Babysvømning
  • #1   26. nov 2012 Det var fantastisk! Jeg er selv bange for vand, så det var noget af en overvindelse, men jeg er afsindigt glas for jeg gjorde det.

    Clara elskede det, og gør det stadig. Så her har det været win-win.


  • #2   26. nov 2012 Har aldrig gået til det, men kommet meget i svømmehallen ind til Vito fik dræn.

    han eeelsker det, og tog det fint at få hovedet under vand. Jeg gjorde det sjovt, og lod være med at pylre, så var han helt med på det! han lærte hurtigt at lukke munden og øjnene.

    Da han var 13 mdr var vi i Lalandia, hvor han selv dykkede (bare i babybassinet) og bare syntes det var megafedt at få hovedet under vand!


  • #3   26. nov 2012 Jeannie: hvor gammel er din baby?

    Jeg kunne også tænke mig st starte, men kan ikk lige få det passet ind i dette år, så havde planer om at starte efter nytår, og der vil julian være 4,5 mdr, om det er for sent til at de kan lære det med t dykke osv smiley (Sorry jeg blander mig smiley )


  • #4   26. nov 2012 Fantastisk at opleve det med sit barn - så du kan bare glæde dig smiley
    Hovedet under vand var nok mest skræmmende for mig end ham men han elsker det stadigvæk... Men vi har ret tidligt når han blev badet givet ham vand i hovedet og smilet stort, så det rør ham ikk idag ( han er 18 mdr )


  • #5   26. nov 2012 Oliver og jeg gik da han var 7 uger . Og har gået til det siden . Men nu går han self. Til almindelig svømmning en gang om ugen . Han er snart 5. Og han elskede det fra dag 1 smiley

  • #6   26. nov 2012 Jeg var til babysvømning med Silje for første gang i fredags, og jeg tror bestemt til det bliver en succes, hun virkede allerede til at kunne lide det.. Silje er lige 3 mdr.

  • #7   26. nov 2012 jeg har gået til det smiley Elias elskede det fra dag 1 han kan også dykke og det hele smiley nu jeg er startet i skole igen tager vi selv afsted når vi kan finde et hul til det men det var fantastisk ikke mindst med de andre børn også smiley
    lige et billede fra Holstebro når vi har været afsted der ligger også en video på min profil :):)


    profilbillede
  • #8   26. nov 2012 Elias var forresten 8 uger da vi startede smiley og han var fuldstændig ligeglad med at komme under vandet.. vil klart gå til det når engang jeg skal have den næste også smiley

  • Jeannie
    Jeannie Tilmeldt:
    nov 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14
    #9   27. nov 2012 Ninna, nu mor til lækre Julian smiley :

    Min baby Tristan er 4 måneder smiley


Kommentér på:
Babysvømning

Annonce