{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.433 visninger | Oprettet:

Galdeblæren fjernet - ondt i maven og ingen appetit 14 dage efter {{forumTopicSubject}}

Min far fik fjernet galdeblæren for 14 dage siden, da den var betændt pga galdesten, endvidcere fik han renset galdegangene.
Min far har tabt sig omkring 7 kilo i den seneste 9 uger.
Og her efter 14 dage siger han at han stadig har en smule ondt i maven og appetiten er ikke så stor`???


Nogen der har oplevet noget lignende? Han er jo lidt nervøs for der er andet i vejen??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Galdeblæren fjernet - ondt i maven og ingen appetit 14 dage efter
  • #1   3. dec 2012 Lider selv meget af galdesten, men har dog ikke fået den fjernet, men som led i opfølgesen af mine stens størrelse fikjeg at vide efter operation kunne der gå rigtig lang tid før maven havde vænnet sig til det.
    Og at man stadig kunne få smerter som ved galdestensanfald..
    Men ville nok lige runde lægen og høre ad =)
    Go bedring med ham..


  • #2   3. dec 2012 Jeg har fået fjernet min og her 1.5 år efter lider jeg stadig af Smerter som om jeg har et galdestens anfald. Jeg har fået af vide af min læge at det er meget normalt fordi det tit kommer med at jeg har spist fed mad.

  • #3   3. dec 2012 Havde du heller ingen apettit efter 14 dage?? og havde du ondt i maven efter operationen??



  • #4   3. dec 2012 Havde ikk samme apetit som inden. Jeg sys jeg havde ondt i maven op til en måned efter operationen. Men tror det svinger meget fra person til person. Men hvis han smerter er rigtig slemme så sys jeg lige han skal kontakte lægen i morgen og få lidt smerte stillende. Man skal jo også huske at de jo har været inde i maven tre steder og rode rundt med instrumenter, så selvfølgelig vil deg gøre ondt efter sådan en tur

  • #5   3. dec 2012 Så ondt har han ikke smiley
    Jeg har også fortalt ham at kroppen jo li skal slappe af..
    Man kan jo ikke tro man kan springe rundt lige efter smiley Så er vi mere rolige. Tak smiley


  • #6   3. dec 2012 Jeg fil fjernet galdesten og galdeblæren her den 1/10 og jeg får stadig ondt i maven og har nogle gange nogle smerter som om jeg skal til at ha et anfald. Havde heller ik rigtig nogen appetit de første 3 uger efter op. Men hvis han fortsætter skal han da kontakte sin læge og høre om hva det evt kan være.

Kommentér på:
Galdeblæren fjernet - ondt i maven og ingen appetit 14 dage efter

Annonce