{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Melde en arbejdsplads til kommunen {{forumTopicSubject}}

Hej lige pt bor jeg på et være sted for folk med psykiske problemer fordi jeg har noget som hedder bordeline og fordi jeg blev nødt til at flytte fra min mand .. Nå men dengang jeg for snart 2 md siden flyttede ind var her så møg beskidt at jeg var nødt til at gøre rent her med grund rens , og beboerne for kun mad en gang om dagen hvis de er til stede i vores verden vel sagt de har det meget dårligere ind jeg ,,er de ikke det så får de ikke lige mad den dag og fra kl 22 til 8 næste morgen er de helt overladt til sig selv uden man kan få fat i en vagt på nogen måde overhovedet .. Så forleden nat har jeg måtte sidde og berolige en beboer fordi hun hørte så mange stemmer at hun var til fare for sig selv .. Og natten til nytår var mon mand på besøg som fik Tarm slyng og jeg kunne ikke få fat i 112 og da morgen vagten mødte ind om morgen ville hun ikke komme over med undskyldning om beboerne ikke måtte være alene ????? HVAD!! De er over ladt en hel nat fuldstændigt til sig selv ??? Om natte så med nød og næppe overlevede min mand ..
Plus beboerne lever i beskidte omgivelser og jule aften var jeg vidne til at nogen bebor fik jule gave og andre gjorde ikke så dem det ikke fik måtte pænt kigge på de andre pakkede ud. . Og de bebor der er her er på ingen måde i stand til at klare sig selv de er ikke men alligevel bliver de overladt til sig selv .. I 3 md har da ikk været lås der hvor pogene går i bad så alle kan bare vade ind ..
Men hvor og hvordan melder man dem??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Melde en arbejdsplads til kommunen
Kommentér på:
Melde en arbejdsplads til kommunen

Annonce