{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.271 visninger | Oprettet:

Go morgen alle i dejlige piger :D (sexlivet) {{forumTopicSubject}}

Ja det lyder måske latterligt.
Men jeg har siddet og læst lidt om folks sexliv når de har fået det første barn, og jeg er er nærmest i chok og alle dem der ikke har haft sex under graviditet og hvor lang tid der gik bagefter smiley

Jeg kan kun tale for mig selv indtil videre, jeg er i uge 31. Jeg vil ikke sige at jeg ligefrem føler mig attraktiv med min store mave, men jeg har nok bar sat mig for at mit og kærestens sexliv ikke skal ødelægges fordi jeg er blevet lidt småtyk på maven smiley
Selvom min kæreste ikke ligger så meget op til mig dom før jeg blev gravid, syns jeg alligevel jeg formår og gøre noget, når jeg mener at nu er der gået for lang tid.

Jeg ved egentligt ikke hvor jeg vil hen med det her indlæg. Men I piger som har det svært med sex i jeres graviditet eller efter fødsel.
GO FOR IT!! Hvis det er fordi I ikke føler jere tiltrækkende. Så gør noget godt inden i skal sexe smiley et bad og en gang massage olie i smørre over hele jeres krop inden, kan få gang i sagerne smiley

Kan I ha en to dag piger. Ved som sagt ikke hva jeg ville med dt her indlæg. Blev nokker chokeret. Jeg tror man skal kæmpe for sexlivet. Og jeg NÆGTER at mit og kærestens sexliv skal gået stykker. Jeg elsker ham simpelthen for højt og hvis sexlivet ikke fungere, så hænger det i en tynd tråd. (syns jeg)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Go morgen alle i dejlige piger :D (sexlivet)
  • #1   12. jan 2013 Tror der ligger mere mellem end bare at man ikk føler sig attraktiv..her følte eg mig meget attraktiv, jeg (inkl min kæreste) synes det er super flot med mave.. Man er jo ikke fed! smiley det jo en smuk proces man gennemgår.. Men da jeg havde smerter dagligt hele tiden pga bækkenløsning, så er det ikk lige den form for aktivitet der dødt højest på listen smiley og nogle mister generelt bare lysten, pga de hormoner osv der suser her, og nogle kan ikke få nok..

    Snes næsten det værre efter fødsel.. (kan dog kun tale for mig selv) men der har ikk været tiden og det store overskud, vi er blevet beriget med en søn der skreg meget de første tre måneder, så når han endelig sov, så sov vi også smiley men håber da det høre mindretallet til smiley

    SÅ god dag til dig også smiley


  • marie M
    marie M Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 64
    #2   12. jan 2013 altså her har vi ikke sex 4 gnge om ugen mere ( 19+), men jeg sætter mig som mål at vi har sex min 2 gange om ugen...
    her er problemet blevet at jeg er såååååå træt om aftenen, og nej jeg føler min måske heller ikke så sexet... men når vi har sex, er det jo lige så fantastisk som altid smiley

    sex efter fødslen... hm.. sidste gang havde vi sex, 6 uger efter jeg havde født, og for mig var det fortidligt, jeg gjorde det udelukkende for manden. og ærligt jeg følte mig ikke sexet de første 3 måneder, der var det bare baby baby baby i hovedet og så en forandret krop, som jeg lige skulle lære at kende....


  • #3   12. jan 2013 Min datter er snart 2 år og jeg er heldig hvis der sker noget en gang om måneden smiley

  • #4   12. jan 2013 Marie: ja det med trætheden var også en stopper her.. Selvom lysten var der, så ar man så træt at man intet orkede..

    Efter fødsel, havde vi sex første gang 4 uger efter..og det var helt fint.. Men tiden har bare ikk været til, at det kunne blive 3-4 gange om ugen mere..


  • #5   12. jan 2013 Vi havde sex hverdag mens jeg var gravid og for det også nu efter. Fik Self ikke de uger man måtte efter man har født

  • #6   12. jan 2013 Fam. Ørndal, man må da med det samme hvis man føler for det smiley man skal bare huske kondom pga evt rifter så man ikk får sygdom og infektion smiley

  • #7   12. jan 2013 Årh jeg ville være lykkelig ved bare 1-2 gange om ugen. Med min eks var det jo flere gange om dagen så det har været noget anderledes at skulle vænne sig til en der ikke rigtig magter det sex der o_O

  • #8   12. jan 2013 Ninna tror os kun der gik 2 uger. Ja jeg klager ikke hehe

  • #9   12. jan 2013 jeg er i uge 33+2 og vi har ikke haft sex i knap en måned, og må heller ikke have det resten af graviditeten.. men det er bestemt ikke med vores gode vilje!
    jeg er i høj risiko for at føde for tidligt, og der er kun 6 mm tilbage af min livmoderhals, så sex er forbudt smiley


Kommentér på:
Go morgen alle i dejlige piger :D (sexlivet)

Annonce