Go morgen alle i dejlige piger :D (sexlivet) {{forumTopicSubject}}
Ja det lyder måske latterligt.
Men jeg har siddet og læst lidt om folks sexliv når de har fået det første barn, og jeg er er nærmest i chok og alle dem der ikke har haft sex under graviditet og hvor lang tid der gik bagefter
Jeg kan kun tale for mig selv indtil videre, jeg er i uge 31. Jeg vil ikke sige at jeg ligefrem føler mig attraktiv med min store mave, men jeg har nok bar sat mig for at mit og kærestens sexliv ikke skal ødelægges fordi jeg er blevet lidt småtyk på maven
Selvom min kæreste ikke ligger så meget op til mig dom før jeg blev gravid, syns jeg alligevel jeg formår og gøre noget, når jeg mener at nu er der gået for lang tid.
Jeg ved egentligt ikke hvor jeg vil hen med det her indlæg. Men I piger som har det svært med sex i jeres graviditet eller efter fødsel.
GO FOR IT!! Hvis det er fordi I ikke føler jere tiltrækkende. Så gør noget godt inden i skal sexe et bad og en gang massage olie i smørre over hele jeres krop inden, kan få gang i sagerne
Kan I ha en to dag piger. Ved som sagt ikke hva jeg ville med dt her indlæg. Blev nokker chokeret. Jeg tror man skal kæmpe for sexlivet. Og jeg NÆGTER at mit og kærestens sexliv skal gået stykker. Jeg elsker ham simpelthen for højt og hvis sexlivet ikke fungere, så hænger det i en tynd tråd. (syns jeg)
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
Snes næsten det værre efter fødsel.. (kan dog kun tale for mig selv) men der har ikk været tiden og det store overskud, vi er blevet beriget med en søn der skreg meget de første tre måneder, så når han endelig sov, så sov vi også men håber da det høre mindretallet til
SÅ god dag til dig også
sep 2012
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 64
her er problemet blevet at jeg er såååååå træt om aftenen, og nej jeg føler min måske heller ikke så sexet... men når vi har sex, er det jo lige så fantastisk som altid
sex efter fødslen... hm.. sidste gang havde vi sex, 6 uger efter jeg havde født, og for mig var det fortidligt, jeg gjorde det udelukkende for manden. og ærligt jeg følte mig ikke sexet de første 3 måneder, der var det bare baby baby baby i hovedet og så en forandret krop, som jeg lige skulle lære at kende....
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
dec 2009
Efter fødsel, havde vi sex første gang 4 uger efter..og det var helt fint.. Men tiden har bare ikk været til, at det kunne blive 3-4 gange om ugen mere..
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
dec 2009
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 11 Svar: 230
jeg er i høj risiko for at føde for tidligt, og der er kun 6 mm tilbage af min livmoderhals, så sex er forbudt
Go morgen alle i dejlige piger :D (sexlivet)