{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.072 visninger | Oprettet:

Hårfarve vs. amme {{forumTopicSubject}}

Ja, ved der nok findes allerede oprettede emner, men synes ikke lige jeg kunne finde det jeg ville. smiley
Men det er sådan at jeg snart får spat af mit hår. Jeg stod og skulle til at farve hår da jeg fandt ud af jeg var gravid - tog en test inden jeg nåede at farve.
Men jeg havde allerede der en udgroning og det er kun blevet værre i løbet af graviditeten. Det ligner jeg har sat en rødbrun hestehale på mit normale kommune-farvet hår. Ser forfærdeligt ud... smiley
Nåh, jeg ammer min dreng og elsker det, men ved hårfarve er en dårlig kombi med ammning.

Så spørgsmålet er: Er der nogle af jer derude som har en super løsning. Kan man malke ud og hvis ja - hvor længe skal man malke ud til.? Hvor længe er farven i kroppen.?
Eller er jeg bare dømt til at have grimt hår indtil jeg ikke ammer mere.?
God dag derude. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hårfarve vs. amme
  • #1   23. jan 2013 Min frisør sagde, at hun havde en shampoo med farve i som ikke var med alle mulige tilsætningsstoffer, og den måtte man gerne bruge når man ammede.

Kan selvfølgelig ikke huske, hvad den hedder. Prøver lige at google.

• #3   23. jan 2013 Jeg kunne ikke gøre det.
    Ammede i 8,5 måned og mit hår så fuldstændig forfærdeligt ud. Det var så grimt.

Men nu har jeg min gamle farve tilbage, og det er skønt aldrig at skulle tænke på farve og sådan. smiley
    Har også farvet det siden jeg var 11, så jeg har det helt fint med at have sagt stop her. Det er ikke længere et behov for mig.

Du må gøre hvad der føles rigtigt for dig smiley

• #4   23. jan 2013 Pernille - Kunne være fedt hvis du kunne finde navnet. smiley
    Ja, ved godt det er en selv man skal leve med bagefter. Men Dina, gjorde du noget mes hensyn til at malke ud både før og efter farvningen.? Eller forsatte du bare som før med at amme.?

• #7   23. jan 2013 Mor til - har også overvejet bare at leve med det indtil jeg havde min egen hårfarve helt. Men den er bare så pokkers kedelig og næsten grå.. Heh ^^ blev helt trist af at kigge i spejlet tidligere i dag.. Men jeg skal nok heller ikke sammenligne farven med det farvede hår nederst.

• #8   23. jan 2013 Lykke - lyder lækkert
    Det må undersøges. smiley

Er der nogen af jer der kender en god frisør i Herning området. ? Gerne en der bruger sådan noget mindre skadelig farve.?

Mutten- men duer det gost nok med sådan noget hårkur.? Hvor meget farver det. ? smiley

• #9   23. jan 2013 Jeg tænker hvor meget det egentligt sidder i kroppen ?? Altså det er jo HÅRET man faver, man smøre ikke rundt på hele kroppen... Som en skriver længere oppe, så tror jeg altså også mere det er det man indånder der ikke er så godt hvis man har et foster i maven.. Hmm ved sgu ikke, jeg tror måske godt jeg kunne finde samvittighed til at farve mit hår efter jeg har født...
    Men jeg ville ikke gøre det under selve graviditeten.
    Jeg skal ikke gøre mig så klog på det. Men jeg ville nok godt turde at farve imens jeg ammede. Men det er måske nemt at sige inden man har født.. måske jeg skifter mening når jeg selv ammer smiley

• Noerby P
    Noerby P Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Svar: 13
    #10   23. jan 2013 Jeg bruger sådan en øko frisør, som kun bruger miljøvenlige produkter og der lugter aldrig af kemikalier i salonen, heller ikke når nogen får farve i deres hår. Hun vil dog ikke farve mit før jeg er færdig med at amme. Jeg glæder mig helt vildt, mit hår ser forfærdeligt ud lige nu, og jeg har ikke engang født så der er lang vej endnu.

Held og lykke med håret smiley

• #11   23. jan 2013 Farvebomber er rigtig gode, jeg brugte dem os imens jeg ammede smiley
    Og de skal bare i som en hårkur og sidde i, i 3min og såbskylles det ud igen. Og vupti det ligner man har farvet hår med en rigtig hår kur. Og der er til mange gange i en bombe selvfølgelig alt efter hvor meget hår man har, og de fået vidst i to forskellige str, og mange forskellige farver smiley

• #12   23. jan 2013 Jeg har farvet hår 2 gange som gravid. Og når hun er født vil jeg have lavet sindsyg mange striber i håret og holde det ved lige end en farve bombe.. Så altså...
    Det er hva man har samvittighed til. Min søstre gjorde det også.

• #13   23. jan 2013 Super, tak for rådene smiley især de der bomber må jeg lige se nærmere på. smiley
    Måske jeg ringervog snakker med et par frisøre for at finde ud af noget.

Kommentér på:
Hårfarve vs. amme

Annonce