Hårfarve vs. amme {{forumTopicSubject}}
Ja, ved der nok findes allerede oprettede emner, men synes ikke lige jeg kunne finde det jeg ville.
Men det er sådan at jeg snart får spat af mit hår. Jeg stod og skulle til at farve hår da jeg fandt ud af jeg var gravid - tog en test inden jeg nåede at farve.
Men jeg havde allerede der en udgroning og det er kun blevet værre i løbet af graviditeten. Det ligner jeg har sat en rødbrun hestehale på mit normale kommune-farvet hår. Ser forfærdeligt ud...
Nåh, jeg ammer min dreng og elsker det, men ved hårfarve er en dårlig kombi med ammning.
Så spørgsmålet er: Er der nogle af jer derude som har en super løsning. Kan man malke ud og hvis ja - hvor længe skal man malke ud til.? Hvor længe er farven i kroppen.?
Eller er jeg bare dømt til at have grimt hår indtil jeg ikke ammer mere.?
God dag derude.
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Kan selvfølgelig ikke huske, hvad den hedder. Prøver lige at google.
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Ammede i 8,5 måned og mit hår så fuldstændig forfærdeligt ud. Det var så grimt.
Men nu har jeg min gamle farve tilbage, og det er skønt aldrig at skulle tænke på farve og sådan.
Har også farvet det siden jeg var 11, så jeg har det helt fint med at have sagt stop her. Det er ikke længere et behov for mig.
Du må gøre hvad der føles rigtigt for dig
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
Ja, ved godt det er en selv man skal leve med bagefter. Men Dina, gjorde du noget mes hensyn til at malke ud både før og efter farvningen.? Eller forsatte du bare som før med at amme.?
apr 2012
apr 2012
Det må undersøges.
Er der nogen af jer der kender en god frisør i Herning området. ? Gerne en der bruger sådan noget mindre skadelig farve.?
Mutten- men duer det gost nok med sådan noget hårkur.? Hvor meget farver det. ?
nov 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 31 Svar: 507
Men jeg ville ikke gøre det under selve graviditeten.
Jeg skal ikke gøre mig så klog på det. Men jeg ville nok godt turde at farve imens jeg ammede. Men det er måske nemt at sige inden man har født.. måske jeg skifter mening når jeg selv ammer
apr 2011
Følger: 1 Svar: 13
Held og lykke med håret
maj 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 263
Og de skal bare i som en hårkur og sidde i, i 3min og såbskylles det ud igen. Og vupti det ligner man har farvet hår med en rigtig hår kur. Og der er til mange gange i en bombe selvfølgelig alt efter hvor meget hår man har, og de fået vidst i to forskellige str, og mange forskellige farver
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 204 Svar: 726
Det er hva man har samvittighed til. Min søstre gjorde det også.
apr 2012
Måske jeg ringervog snakker med et par frisøre for at finde ud af noget.
Hårfarve vs. amme