{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.605 visninger | Oprettet:

Farvel allesammen {{forumTopicSubject}}

Jeg har taget en meget stor beslutning.

Jeg har besluttet at slette mig helt her inde fra.

Jeg har valgt at søge om at blive sterillereseret da jeg ikk kan tåle homoner og kondomer fungere slet ikk.

Vi har så valgt af den årgsag at vi ikk skal have flere børn.

Tak for alle de år allesammen.

mange knuss her fra

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farvel allesammen
  • #2   27. jan 2013 Jeg har brug for en god lang pause så jeg ikk begynder at tvivle på mit valg.

Det kan godt være jeg vender tilbage og viser ungerne frem smiley

Men lige nu er det, det bedste for mig psykisk.

• #4   27. jan 2013 hvis du begynder at tvivle på dit valg ang. at blive sterillereseret fordi du er på babygalleri skal du nok overveje meget nøje om det er det rigtige.
    Men held og lykke med dit valg smiley

• #5   27. jan 2013 Vi kan ikk et barn mere psykisk.. det vil smadre vores forhold at få en mere samt at vi frygter at komme til at overse de to andre.. og der er ikk flere værelser her hvor vi bor og vi vil rigtig gerne blive boende her.

• #6   27. jan 2013 af den grund behøves du jo ikke slette dig herinde, du har to børn nu. smiley
    Man behøves ikke være gravid eller gerne vil være det, for at man er velkommen herinde. Hvis du har brug for en pause fra baby snak, så lad være med at log på i en periode, og hvis lysten kommer tilbage til at være herinde, ja så logger du bare på igen smiley

• #7   27. jan 2013 Ja jeg tror også det bliver sårn.. det er gra af baby snak og at jeg nemt bliver skruk smiley

• #8   27. jan 2013 jeg tror jeg bare holder en pause for jeg kommer helt sikkert til at savne jer før eller sidden smiley

• #9   28. jan 2013 Jeg har taget beslutningen ¨på baggrund af min psyke, vore økonomi, at jeg ikk kan tåle homoner, kondomer ødelæger snart vores forhold.

Jeg ved godt at jeg "kun" er 25 år, men jeg kan ikk klare at have flere børn samt at vi også tænker på at vi ikk har lyst til at have små børn når vi er 40-50år gamle. min kæreste er 28 (29 til sommer) og jeg som sagt 25 (26 til sommer)

Jeg ringede til lægen idag, min egen læge er desværre sygemeldt og de ved ikk hvornår han kommer tilbage så jeg snakkede med hende der så er der i stedent for. hun begyndte så med det samme at prøve at tale mig fra. jeg må indrøme at jeg var ret sur da jeg havde snakket med hende men jeg lavede en aftale med hende om at jeg skulle komme og snakke med hende på mandag. Jeg kommer aldrig til at skal have flere børn, jeg kommer til at ødelægge mig selv psykisk plus at jeg tvivler på at min kæreste og mit forhold vil kunne holde til det.

Jeg ville bare lige give en lille for update.

• #10   28. jan 2013 jeg synes det er flot du selv kan erkende at du ikke kan overskue og skulle ha flere børn, det betyder i min verden at du tænker på dem du har nu og bare vil dem det bedste.
    Det er en stor beslutning som du sikkert har tænkt længe over-

Lige et sidespring men har i tænkt på at manden også kunne få snippet hans?

er det egentligt ikke blevet sådan at man selv skal betale omkring 10000kr nu for at få det gjort?

• #11   29. jan 2013 Den smuke. ved bare det var gratis før og så blev det lavet om for et par siden, men ved selvfølgeligt ikke om det er ændret igen.

• #13   29. jan 2013 Nu det jo ikke alle der drømmer om at skide 5 unger ud - så respekt for at du kan tage det valg og held og lykke herfra smiley

• #14   29. jan 2013 Hvem har puttet penge i dig?

• #15   29. jan 2013 Det lidt svært eftersom du er lidt "all over the place" .
    Og jeg er ikke snobbet , ved ikke hvorfor du antager det?

• #16   29. jan 2013 Fru nøhr, hvem skriver du til ?:)

• #18   29. jan 2013 Daniella.. vil du skrive til mig privat hvad hun skrev? for vil gerne vide det, hader virkelig folk der taler bag min ryg.

• #19   29. jan 2013 Det var vel heller ikke nødvendigt og skrive "hvem har puttet penge i dig" Hun har vel lov og skrive i indlægget som alle andre

• #20   14. mar 2013 jeg ved godt det er lidt lang tidsiden emnet var oppe

Men hvad med spiral i stedet? kobberspiral. Det er der mange af mine veninder der er rigtig glade for så overvejer det selv.

Jeg tænker lidt at det ville være så synd for dig, hvis jeres forhold f.eks hvad skal vi sige som eksempel.. gik i stykker om 2 år måske, og du pludselig fandt ham her drømmemanden du aldrig selv ville have troet du kunne finde, som bare er så god, har en rigtig god økonomi så du ikke skal gå og have økonomi som en mørk tung sky over hovedet som gør det umuligt at være lykkelig og harmonisk, fordi økonomi alligevel er rigtig vigtigt og er årsag til flest brud.

men hvis du mødte ham her og fik det bedre fordi økonomi ikke længere var noget anstrengt, og du fik lyst til at få et fælles barn med ham.

så ville det være synd hvis det ikke kunne lade sig gøre. Selvom det måske så ud til at være utænkeligt nu fordi man har det psykisk som man har det, kan forholdene hurtigt ændre sig, så psyken også får det meget bedre, man føler sig fri med stort overskud og får måske et andet syn på sagerne smiley

det var også kun så muligheden lå der, for hvis I endte med at gå fra hinanden ville du selvfølgelig ikke være single resten af dine dage smiley

• #21   14. mar 2013 Jeg kan ikk klare 3 børn... Jeg ved jeg ikk vil kunne magte 3 børn og vi har også taget beslutningen om at jeg skal sterealisres, det skulle have været sket i fredags men jeg blev syg torsdag. Så nu er det rykket til d. 9/4-13 kl. 10:00. Vi har taget beslutningen. og selv om at alt og alle prøver at tale os fra det grundet min alder så holder jeg fast i beslutningen. Ja jeg er sikker på at der nok kommer perioder / dage hvor jeg vil tænke "nej, hvor savner jeg at være gravid" så må jeg tage det med. jeg skal ikk risikere at blive gravid igen. jeg SKAL ikk have flere børn.

undskyld hvis noget af det lyder som at jeg er sur.. Det er jeg ikk...

Når må heller slutte her for har virkelig en dårlig dag så inden jeg får lukket op for giften så god nat allesammen..

Kommentér på:
Farvel allesammen

Annonce