{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Hjælp til uddannelsesspørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej piger
håber der er en af i super søde piger der kan hjælpe mig.
Jeg blev omkring 1 dec enlig mor..
har en søn på 2 og en søn på 5 mdr.
lige pt går jeg på barsel og skal gøre det indtil 12 august men er begyndt at tænke på om jeg kan gennemføre min uddannelse.
er salgsassistentelev i bilka og efter lukkeloven er ophørt har de fået nogle vilde åbningstider og dette er generelt et problem med 2 børn. er der nogle der ved om man kan flytte sin elevplads til en anden butik eller om jeg kan starte forfra et sted der har mere overskuelige åbningstider? kan ikke helt se mig ud af arbejdstiderne i bilka da de enten starter kl 6 om morgene eller slutter halv 11 om aftenen..
håber ikke det er forvirrende at finde rundt i og håber der er en der kan give gode råd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til uddannelsesspørgsmål
  • #3   16. feb 2013 Jeg ville nok prøve ringe og forhøre mig om de ville være villige til lave dine arb timer så det kan passe med dine børn det fik min søster i Føtex da hun blev enlig også havde hun lidt længer vagter de dage børnen var ved far

  • #4   16. feb 2013 kan ikke se hvilken butik du så skal søge i, for synes de alle sammen har fået sindssyge åbningstider.
    og du kan nok ikke få lavet en aftale der passer bedst.
    så skulle det vel være en tøjbutik eller lign smiley
    tror sagtens du kan søge andre steder hen, din praktik skal du nok bare gå om det nye sted


  • #5   16. feb 2013 problemet er bare at jeg havde været der et år ca da jeg gik på barsel og hele graviditeten har jeg været sygemeldt med bækkenløsning så tror ikke jeg er så vildt populær så det med at forhandle arbejdstider tror jeg ikke helt de er villige til. men ved det self ikk. ved bar ikke li helt hvad jeg gør for vil super gerne blive færdig uddannet det virker bar uoverskueligt li pt med så små børn

Kommentér på:
Hjælp til uddannelsesspørgsmål

Annonce