{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.212 visninger | Oprettet:

Bliver hash lovligt? hvad tror I? {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, tror I så at hash bliver lovligt i Danmark

-hvorfor?
-hvorfor ikke?

(grunden til min tanke er at Papayas far har udtalt at han først vil se hende igen når hash bliver lovligt, så ingen kan blande sig i hans ønskede kombination af hans abnorme misbrug og samvær samtidig. Han mener nemlig ikke at børn vil tage skade af at se deres forælder sidde og mikse og ryge bong og joints under hele weekendsamværet. Han ryger nemlig gerne med børn på skødet da han mener at hun jo har et valg så det ikke er hans skyld hvis hun senere bliver påvirket til at begynde)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bliver hash lovligt? hvad tror I?
  • #1   5. mar 2013 Hold nu kæft en uansvarlig Klaphat... Eij, hvor kan jeg da blive arrig over sådan nogle udtalelser..

Jeg tror ikke at det bliver lovlig, heldigvis for der da! Man bliver jo nødt til at se på hash som et stof, som gør en blød i kasketten (ikke for at støde nogen) .. Det kan godt være at det kan lindresmerter og give ro til folk med ADHD, MEN der må da kunne findes et alternativ...

• #2   5. mar 2013 Nu ryger både min lillebror ( som heldigvis ikke har børn) og min store bror hash til hverdag . Min storebror har han datter på 11 år hver anden weekend . Og der ryger han slet ikke . Og har heller aldrig gjordt det .

Frygtlig nogen har den tankegang ..
    Det folk gør mod sig selv, kan vi ikke blande os i, det er deres valg. Men vi kan beskytte vores børn.

Tror aldrig hash bliver lovligt men hvem ved med den regering vi har nu om dage smiley

• #4   5. mar 2013 Ej jeg er TOTAL mundlam, men alligevel tænker jeg, sådan en klaphat hvad fanden tænker han på??? her ser man jo netop hvordan hjernen tager skade når man kan sige sådan noget :o/
    Jeg håber faktisk for din og Papaya (total smukt navn forresten, ville jeg gerne have vores datter skulle have heddet som nr.2 navn men kunne manden ikke lide) skyld at du har eller har søgt fuld forældre myndighed da det da vil være forfærtenligt hvis han fik muligheden for at gøre sådan mod din (jeres) lille pige :o(

Håber ALDRIG det bliver lovligt herhjemme...

• #5   5. mar 2013 hold da op , han lyder da ikke særlig ansvarlig over for barnet , da der er snakke om at sidde og ryge joint mens barnet er på skødet af ham ..
    jeg har snakket med min jordemoder om det med at ryge i børns nærvær , da kæresten, mig og min familie ryger (dog kun nikotin) og som min jordemoder sagde til mig er at børnene har som du selv siger ret til at vælge , og nu kan vi som voksne bedre finde ud af at flytte os det kan de ikke.
    og det går jo ud over barnet , bare se på dem som har hund og som ryger i deres nærvær , man ser jo tilfælde hvor hundende får abstinenser pga det bliver påvirket af røgen , og enlig er endt som misbruger pga passivrygning .
    kan fortælle at min kærestes forældre var misbruger af hash , og det endte med da han var 13-20 år havde han et misbrug pga hans forældre (han er heldigvis ude af det helt den dag idag og været det længe)
    han kommer til at påvirke barnet på længere sigt , og hvis det er det han ønsker for sit barn , så er han efter min mening ikke egnet som far.

• #7   5. mar 2013 Det var mest hvorvidt I tror det bliver lovligt eller ej smiley

skrev kun lige det med hendes far, så I vidste hvorfor jeg spurgte. Jeg frygter nemlig at det er sandt hvad han siger at det bliver lovligt om få år, så han kunne komme grinende tilbage og have både hende og misbrug samtidig. Han vil nemlig ikke have hende nu hvis han ikke må have misbruget samtidig. Så han valgte hashen af de to ting.
    Jeg fik fuld forældremyndighed for 2-3 år siden og jeg har ikke set ham i 1½ år. Og jeg frygter at han kommer tilbage hvis det bliver lovligt for det ønsker jeg ikke han gør!
    Hans liv er meget usselt og han sad i en 1-værelses med boxitkasser overalt fordi han ikke magtede at pakke dem ud. Han havde malet overalt på sine vægge hvor der bla. stod "Jah life", "Jahsus" og "Ganja 4 life"
    jeg talte uger på hvor lang tid det samme mad havde stået på bordet og jeg nåede til 5 uger. Enorm bunke af boxershorts på toilettet og afføringsspor i hele kummen som var størknet fordi han aldrig rensede det med en børste. Han magtede ikke engang at skifte sengetøj på hans seng i stuen så sengen var virkelig klam. Alt for super ulækkert. Han sad bare og røg hele dagen. Han fik også en dom for at forsøge at sparke min dør ind i et abstinens rage fordi jeg skulle give ham penge til hash og han har lige smadret hele hans fars store pæne hjem. Hans bror og mor har cuttet ham af. Det er slet ikke den glade, succesfulde mand jeg startede med at komme sammen med dengang.

• #8   5. mar 2013 han mener ikke at det er skadeligt for hende da han siger "det er ikke et misbrug men en livsstil" -som han kører fuldt ud. Og at hun bare kan vælge en anden livsstil men at han er stolt af den, så han ikke vil skjule hvem han er for sin datter. Fordi han mener at hash gør ham hel. Uden det er han ingenting

• #11   5. mar 2013 vil ikke kunne se det blive lovligt , som jul V også skriver så kan man jo se hvad de gør af kamp imod det , både med chistiania , og med de nye "alkometer" som kan vise om der er eurofuserende stoffer i en når man køre.

tror bestemt ikke at det bliver lovligt .

hvis han ønsker en "lovlig" livsstil , så må han vist flytte til bla holland smiley

• #12   5. mar 2013 Jeg tror det blir resept lovlig til folk med cancer og div sygdomme da det tager en masse bivirkninger fra div behandlinger de får, men tror så derimod det blir i en pille form af en art måske.

Kommentér på:
Bliver hash lovligt? hvad tror I?

Annonce