{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

Ideer til kyllingebryst...??? :=) {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Har brug for lidt inspiration... smiley

Vi skal have gæster på lørdag..

Til forret skal vi have rejer med div grønsager og dressing i vandbakkelser..

Til hovedret skal vi have kyllingebryst.. MEN MANGLER IDEER TIL NOGET LÆKKERT TILBEHØR.... Så det er her jeg har brug for din hjælp... smiley

Til dessert, ja det aner jeg heller ikke.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ideer til kyllingebryst...??? :=)
  • #1   5. mar 2013 Mutten, mums jeg bliver helt sulten nu.. smiley Kan godt mærke at mine to madder med makrelsalat ikke mætter mere.. smiley hehehe

  • #2   5. mar 2013 Det er superlækkert hvis man tager kyllingebrystet krydrer det putter tynde strimler rød peberfrugt, tynde skiver champignon og drysset med revet ost. hertil en lækker couscous salat og hvidvinssauce.

  • #3   5. mar 2013 det her har vi fået idag.. super lækkert! smiley

    profilbillede
  • #4   5. mar 2013 Fyld den med flødeost og ex purløg bacon rundt om og ind i ovnen. Tilbehør. Lav nogle grove fritter af bagekartofler kryder med timian salt oliven olie. Lav eksempel en tomatsalat med feta,oliven,basilikum oliven olie. Lav en taziki til.

    Bare en ide herfra

    Dessert kan man jo altid lave en citron fromage eller chokomusse


  • #6   5. mar 2013 Ville smide dem i ovnen i et fad med porre ringei bunden, kyllingen steges lige hurtig brun på panden, ligges oven på porrerne, steg noget bacon i tern og drys over. Hæld en halv liter fløde i en skål og tilfør en rød peberfrugts pesto og pisk lidt så fløden blir rød af pesten.. Hæld det over og tilfør lidt soltørrede tomater og dets revet ost over g så ind i ovnen.. Serveres med løse ris smiley det er super lækkert

  • #7   6. mar 2013 Her steger/koger (ved ikke hvad jeg skal sige jeg gør) frosne kyllingfiler i en dyb pande med låg i 1 time og vola så har men verdens saftigste kyllingfiler. Kommer margarine og de krydderier i panden jeg ønsker, varmer det så op, kommer filerne i og venden dem jævnt den næste time. Så laver jeg inten ris med grønsager i eller kartoffelskiver lagt i fad med et tyndt lag vand i bunden og så med samme krydderier som i kødet og kommer dem så i ovnen til de er klar. Mums... Og så en god sovs.
    Eller også laver jeg kødet som før men kommer så til sidst en fløde i og lader det småkoge så det næsmest bliver til en sovs. (har altid enebær i denne sidste ret)
    Ellers er det også lækkert at snitte dem op, komme ost i og evt. krydderurter og så svøb bacon om, lig dem i et ildfastfad og hæld fløde eller moynesovs (staves) over og så ind i ovnen.
    Og så med en gang rodfrugter med kartoffelbåde i til ;o)
    Kunne blive ved ;oD Sig til hvis der ønskes flere.

    Dessert, hurtig hjemmelavede is måske (tø en alm. vaniljeis lidt, rør den op med lidt fløde og hvad du ønsker af fyld og frys den så til den er tilpas.
    Eller en lækker frugtsalat med vaniljecrem og revet chokolade.
    Eller som vi nogen gange gør. Smeltet chokolade og så en masse forskelligt frugt, mariekiks og skumfiduser og så kan man gøre som man vil :oD


Kommentér på:
Ideer til kyllingebryst...??? :=)

Annonce