{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til jer med hunde?
  • #1   24. nov 2008 Hehe ja, hun kaldte og kaldte den første nat, så efter en time hvor hun var ved at vælte det hele gik min kæreste ned og sov ved hende, så var der ro.

• #2   24. nov 2008 vi havde hende til at ligge ved siden af mig de første 4 dage, også var det lige på og hårdt, ned i gangen og sove, også spæret trappen af, også måtte hun pive lidt..

• #3   24. nov 2008 Vi lagde den trøje jeg havde haft på den dag vi hentede hende i hendes kurv. Hun føglte sig åbenbart tryg ved min lugt... Hun pev en smule, men ikke meget og ligepludselig var der ro:)

• #4   24. nov 2008 Prøv at sætte en babydør i indtil soveværelset så er hun ikke helt lukket ude og så om noget tid kan i lukke døren

• #5   24. nov 2008 Okay vi må være hårde og prøve igen, så jeg kan få min mand tilbage smiley

• #6   24. nov 2008 De første 2 uger vi havde Laura, sov hun i en flyttekasse ved siden af min side af sengen. Helt op af sengen så jeg kunne nusse hende og hun kunne høre os..

Den 3. uge sov hun stadig i kassen, men der blev den flyttet 3 meter væk fra sengen.

I 4. uge flyttede jeg hende ned i køkkenet og sov dernede på en madras sammen med hende de første 2 nætter. Hun skulle ligge i sin kurv og ikke hos mig..

Og derefter sov hun alene i køkkenet og flyttede senere ud i gangen.

Hun var ikke alene overhovedet den første måned, da jeg gik på barsel og havde mulighed for at være hos hende..
    Hun har aldrig nogensinde pivet så meget som et lille bitte piv over at sove alene eller være alene hjemme eller alene oppe i gangen, mens vi selv var hjemme...

Så vil sige at min måde har fungeret perfekt på Laura og hun er meget harmonisk på det punkt smiley

• #7   24. nov 2008 kan hun ik sove i soveværelset i hendes kurv, kan godt forstå hvis i ik vil have hende op i sengen , men vi gjorde det vores fik lov at sove på gulvet i soveværelset, da hun var blevet tryg ved det, gad ik hun det mere og gik ned i stuen og sov

• #8   24. nov 2008 Jo det kunne vi nok godt,men ved bare at vi ikke har rygrad til det, også ender det med at hun får lov til at sove der altid. Og vi har hvidt gulvtæppe i soveværelset, så kan hurtigt forestille mig hvordan det kommer til at se ud. smiley

• #9   24. nov 2008 det var bare fra først nat.. lod hende være hun hylede lidt og så var det det, nu sover bella her oppe imens vi andre sover neden under i kælleren

• #10   24. nov 2008 Planen var at vore hund skulle sove i gangen men hun pev sådan så vi fik ikke sovet, så fik hun lov til at sove på gulvet i soveværlset så var der ingen ting, hun manglede tryghed der sov hun nok inde i 3mdr nu sover hun i stuen på en madras..

• #11   24. nov 2008 vi havde døren til at stå åben ind til soveværelset, og da han var gammel nok og ikke gad sove inde ved os så gik han selv ud i de andre rum, vi har stadig bare døren til at stå, men han foretrækker som regel at sove i stuen... det har vi gjort fra dag et. plus ingen adgang til sengen, så er det jo ikke helt så spænende for ham..

• #12   24. nov 2008 vores grand danois hvalp ricco sov alene i gangen fra dag 1 af og vi har ingen problemer haft med hylen, dog kun en tissetår el 2 de første uger....nu ligger han fast i gangen også selv om vi har åbent til soveværelse....

• #13   24. nov 2008 Vi lod vores lille hund sove nedenunder sammen med den store men han lavede ballade... Gik op af trappen og ind i stuen og så stod den gamle og gøede så vi fik aldrig sovet... Så købte vi et stort bur til ham og så kom han op i soveværelset og der var ikke en lyd så flyttede han nedenunder her for en måned siden fordi jeg ikke kan holde til at bære ham op og ned af trappen...

• #14   26. nov 2008 det med en trøje, sokker et eller andet som du har haft på, er efter vores og mine forældres erfaring godt..
    også når hunden skal til og lære og være alene hjemme, kan det bruges..

Kommentér på:
Til jer med hunde?

Annonce