1.336 visninger
|
Oprettet:
DAGPLEJE/BETALING OSV???? {{forumTopicSubject}}
Jeg har ikke en dyt forstand på hvordan det kommer til at forgå med betaling til daglejen osv..
- Min søn skal starte i dagpleje den 1maj.
Skal jeg søge kommunen om tilskud til dagplejen inden han starter, eller kan jeg først gøre det når han er startet.
Og skal jeg betale for dagplejen den 1maj eller er det først den 1juni?
- Jeg skal til et møde med dagplejen den 5april, der får jeg vel os noget afvide om hvordan det kommer til at forgå??
- og skal man have hans egen barnevogn og baby alarm med derhen??
dec 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 6 Svar: 30
Det er forskelligt fra kommune til kommune om man selv skal have barnevogn med, vores dagplejer bruger ikke babyalarm og min søns bedstemor som også er dagplejer bruger det heller ikke..
maj 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 263
maj 2012
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 239
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
Jeg søgte da mine havde fået et plads for det gælder først fra den dag du har fået pladsen og fået odkendt tilskuddet.
På kommunens hjemmeside kan du også finde taksterne for børnepasningen.
Jeg mener først vi betalte den efterfølgende 1.
maj 2012
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 43 Svar: 274
Vi betalte forud. Vores søn skulle starte 1 maj i sin tid og betalte 30 april tror jeg.
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
Jeg tager den med hjem om fredagen og kommer med dem m mandagen. Jeg lukker den selv af om eftermiddagen når jeg henter hende pga dag leje har jo ikke tid før alle børnen er hente ..
Ja jeg nok sippet men gider ikk de skide katte der tror vores barnevogn er en seng.. Og vores datter har allergi såå .. Det gør jeg gerne..
Hvad angår det andet ved jeg ik noget om
DAGPLEJE/BETALING OSV????