{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.323 visninger | Oprettet:

DAGPLEJE/BETALING OSV???? {{forumTopicSubject}}

Jeg har ikke en dyt forstand på hvordan det kommer til at forgå med betaling til daglejen osv..
- Min søn skal starte i dagpleje den 1maj.
Skal jeg søge kommunen om tilskud til dagplejen inden han starter, eller kan jeg først gøre det når han er startet.
Og skal jeg betale for dagplejen den 1maj eller er det først den 1juni?

- Jeg skal til et møde med dagplejen den 5april, der får jeg vel os noget afvide om hvordan det kommer til at forgå?? smiley
- og skal man have hans egen barnevogn og baby alarm med derhen??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DAGPLEJE/BETALING OSV????
  • #1   15. mar 2013 Mener vi søgte om tilskud til dagplejen, tror godt du kan søge det allerede nu og du kan vidst gøre det på kommunens hjemmeside..
    Det er forskelligt fra kommune til kommune om man selv skal have barnevogn med, vores dagplejer bruger ikke babyalarm og min søns bedstemor som også er dagplejer bruger det heller ikke..


  • #2   15. mar 2013 Okay mange tak, men skal jeg ikke vide hva det koster at have ham i dagplejen for at jeg kan søge kommunen om det?

  • #3   15. mar 2013 syns heller ikke jeg kan finde noget på silkeborg kommunes hjemmeside om tilskud til dagplejen? smiley

  • #4   15. mar 2013 Ring til borgerservice. Det er så nemt, for de guider en igennem det.

  • #5   15. mar 2013 Det hedder økonomisk friplads det som du skal søge:)
    Jeg søgte da mine havde fået et plads for det gælder først fra den dag du har fået pladsen og fået odkendt tilskuddet.
    På kommunens hjemmeside kan du også finde taksterne for børnepasningen.
    Jeg mener først vi betalte den efterfølgende 1.


  • #6   15. mar 2013 Okay tak (:

  • #7   15. mar 2013 Barnevognen skal som regel med. Hos os bruger de ikke babyalarm.

    Vi betalte forud. Vores søn skulle starte 1 maj i sin tid og betalte 30 april tror jeg.


  • #9   15. mar 2013 Vores dagpleje har selv en del barnevogne osv tvillinge barnevogn. Hvor børnen sover i men jeg vil helst have Emma til sove i vores egen der jeg sikker på lagn osv er rent og der ingen katte eller andre dyr har været i..

    Jeg tager den med hjem om fredagen og kommer med dem m mandagen. Jeg lukker den selv af om eftermiddagen når jeg henter hende pga dag leje har jo ikke tid før alle børnen er hente ..

    Ja jeg nok sippet men gider ikk de skide katte der tror vores barnevogn er en seng.. Og vores datter har allergi såå .. Det gør jeg gerne..

    Hvad angår det andet ved jeg ik noget om


Kommentér på:
DAGPLEJE/BETALING OSV????

Annonce