{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.316 visninger | Oprettet:

Iphone 3g hjælp?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en brugt Iphone 3g over dba, og har lige modtaget den idag, Men den bliver ved med at sige at der intet signal er,
Havde et mini sim kort så købte en adaptor, og sim kortet kan jo kun vende på en måde..
- Nogen der har oplevet det???

Undskyld ved godt det ikke lige har nogen med bebs at gøre, men håber stadig der er nogen der kan hjælpe? (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone 3g hjælp??
  • #1   16. mar 2013 i den min søn har der skal skal der et alm simkort i.

  • #2   16. mar 2013 Ja, det skal der os i den her, men man kan købe sådan en adaptor til at sætte mini sim kortet i, så simkortet får en normal størrelse igen, men det er mere om den kan være låst siden der intet signal kommer, og hvordan man evt får den låst op hvis det er det der er galt?

  • #3   16. mar 2013 nu er jeg ikke IT ekspert men hvis den er låst så skal sælger jo sørge for den bliver låst op, har du fået en kvitering med på den for ellers kan den være stjålet og så får du den ikke låst op.

  • #4   16. mar 2013 Jeg har fået mobilen til at virke, skulle downloade itunes og så virkede den..

  • #5   16. mar 2013 det var godt smiley

  • #6   16. mar 2013 Hihi ja, men nu har jeg så fået et andet problem, prøvede at downloade facebook på den, men så sagde den at den skulle opdateres til IOS 5, og hvordan pokker gør man det? smiley

  • #7   16. mar 2013 det mener jeg ikke man kan.

  • #8   16. mar 2013 Min mand havde facebook på hans iPhone 3 da han havde den. Det burde være muligt at opdatere den via iTunes. Han har i hvert i opdateret hans til at den nu sender beskeder som iMessage osv.

    Har den desværre ikke hjemme da min bror har lånt den så kan ikke lige set om det er iOS 5 der er på den.


  • #9   16. mar 2013 Under indstillinger et sted - måske generelt, der kan du opdatere den hvis den mangler.

  • Ulla J
    Ulla J Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 4
    #10   16. mar 2013 Sæt den til den pc hvor du har iTunes installeret, så kan du søge efter opdateringer. Det er ganske nemt at finde ud af når du først har koblet den sammen med iTunes.

  • #11   17. mar 2013 Det kommer stærkt an på om det er en iPhone 3, eller en iPhone 3GS.... iPhone 3GS kan sagtens opdateres til iOS.... Hvor derimod 3 'eren slet ikke er sat op til at kunne opdateres til iOS....
    Dog kan facebook sagtens køre uden iOS.... Men der er rigtig mange app's der ikke kan....


  • #12   17. mar 2013 Har prøvet alt det i har skevet jeg skulle gøre, og indet virker, så nu sælger jeg det L... igen, Iphone er slet ikke mig har jeg fundet ud af smiley
    Men tak for hjælpen tøser smiley


  • #13   17. mar 2013 Altså som sagt, så hvis det er en iPhone 3, så kan den slet ikke samlignes med de andre da den slet ikke kan tilnærmelses vis hvad de andre kan...

  • #14   17. mar 2013 min søn har en 3g og den kan ikke klare de samme opdateringer som min 4s når han prøver og opdatere visse ting så går den ofte ud og i sort skærm.

  • #15   17. mar 2013 Det er en 3G,
    Jge ahr aldrig nogen sinde haft en Iphone før, så derfor tænkte jeg at jeg ville starte med en af de gamle modeller, og fandt den ret billigt over nettet, men har så meget fortrudt at jeg har købt den!! (:


  • Kris&L
    Kris&L Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #16   17. mar 2013 Er glad for at høre du fik den til at virke, blev lige bekymret for dig, købte selv en telefon på dba sidste år i november som viste sig at være stjålet...

    hvad er det der gør at du fortryder det hvis man må spørge? smiley


  • #17   17. mar 2013 Jamen har bare aldrig ville ha en Iphone, men så tænkte jeg at jeg ville prøve og give Iphone en chance, og ville starte med en gammen model for så kunne jeg vel finde ud af den?
    - Men skulle nok ikke ha valgt en gammel model, syns slet ikke den kan noget i forhold til alle de andre mobiler jeg har haft, Og det viste jeg jo ikke eftersom jeg aldrig har haft en Iphone før, og syns virkelig det er noget bøvl at man SKAL downloade Itunes for at få godt i mobilen og alt muligt andet, Så blev rimelig skuffet smiley
    - Og ved nu at jeg ALDRIG skal have Iphone igen, holder mig til Windows og Android mobiler, for det kan jeg finde ud af smiley hehe


  • Kris&L
    Kris&L Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 14
    #18   17. mar 2013 Det lyder altså for mig også lidt mærkeligt at du skulle det, min iPhone 3g som jeg købte af en veninde virkede helt fint da jeg satte mit simkort i :S

    men ja, hvis den ikke er noget for dig så er det jo sådan tingene er og så har du prøvet det smiley
    Jeg gik fra iPhone 4 til sony xperia go, til en gammel samsung fra 2010 og så til iPhone 3G ... så for mig var det at være i himlen da jeg endelig fik en iPhone igen som jeg kunne finde ud af, men den var desværre alt for langsom til at jeg kunne holde den ud så nu er den solgt videre og jeg har investeret i en 5'er, den er fantastisk! smiley
    Men ja, android er også helt fantastisk, har dog endnu ikke prøvet en windows phone men jeg har overvejet det .. den nye windows phone fra htc som kom omtrent samme tid som iPhone 5 skulle efter hvad jeg har hørt være helt fantastisk grafikmæssigt og hastigheds mæssigt men jeg turde simpelthen ikke give så mange penge og risikere at det slet ikke var noget for mig så jeg holder mig nok til iPhone indtil jeg oplever problemer med dem smiley

    men det er jo ligesom med alt andet en smags sag


  • #20   17. mar 2013 Jeg har en Nokia Lumia 610 med windows det en fantastisk modil syns jeg, det eneste der er træls ved den er når man skriver sms'er. Det var derfor jeg ville prøve en anden mobil smiley
    - Men har haft en LG 2x og det var en fantastisk mobil, og sådan en har jeg besluttet at jeg vil have igen når jeg får Iphonen solgt smiley


  • #22   17. mar 2013 Kan slet ikke opdatere den til noget nyt, eller os er det bare mig der slet ikke kan finde ud af det? smiley

  • #24   17. mar 2013 Har prøvet begge dele, og når jeg tilslutter den til itunes og opdatere den derinde, siger den kun at der er en opdatering 4,2 så vidt jeg husker? og skal bruge iOS 5 for at kunne downloade facebook, kan simpelthen ikke undvære facebook på min mobil smiley

  • #25   17. mar 2013 min svigerinde har en 3g også og hun har da facebook på sin.

  • #26   18. mar 2013 Hm jamen den vil bare ikke, har stortset prøvet alt nu tror jeg? (:

  • #28   18. mar 2013 Hm ja (:

  • #29   19. mar 2013 Det var det jeg sagde.. 3G, er for gammel til den er kompatibel med iOS smiley

Kommentér på:
Iphone 3g hjælp??

Annonce