{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Jeg elsker dig"
  • #1   14. apr 2013 6 måneder tror jeg ... Det er absolut ikke ord jeg bare bruger i flæng - nærmere tvært i mod.

    Vi siger faktisk også sjældent at vi elsker hinanden hjemme hos os.. Men når det så bliver sagt, så betyder det også 30 gange mere, og det er lige fra hjertet smiley


  • #2   14. apr 2013 For nogen år siden sagde jeg det hurtigt når jeg blev glad for en fyr, men nu syns det er meget stærke ord, og jeg tror at når jeg finder en ny vil der komme til og gå længe før jeg siger det smiley men det kommer jo an på om jeg bare blir smask forelsket ..

  • #3   14. apr 2013 Vi havde været sammen i næsten 5 måneder, før vi sagde det til hinanden. Det var det mest fantastiske øjeblik og jeg får stadigvæk gåsehud når jeg tænker på det.

    Generelt er det ikke nogle ord der ryger ud bare sådan. Så mister det lidt dets betydning, synes jeg.
    Jeg synes egentlig godt det kan blive lidt akavet, hvis folk siger sådan efter meget kort tid - jeg ved aldrig helt hvad jeg skal svare.

    Det er nogle stærke ord, for mig. smiley


  • #4   14. apr 2013 B sagde det til mig da vi havde været officielt kærester i ca. 3 måneder, for mig gik der lige yderligere to før jeg sagde det tilbage.
    Jeg siger det jævnligt til min mand og til Clara, og har to meget tætte veninder som også får det at vide fra tid til anden. Resten af familien tror jeg aldrig jeg har sagt det til.


  • #5   14. apr 2013 Er fuldstændig enig med Dexters mor smiley

  • #6   14. apr 2013 Jeg siger det til Vito hver aften inden sengetid smiley

    Jeg har sagt det til én fyr i mit liv. Han sagde det efter tre måneder og jeg sagde det tilbage. Tidspunktet var lidt underligt syntes jeg, men jeg følte det og blev ret overrasket over det!

    Et par måneder senere flyttede vi sammen..


    I min verden er det også noget specielt og ikke noget man siger til alle mulige. Jeg kunne aldrig sige det først!..


  • #7   14. apr 2013 Jeg har ALTID haft rigtig svært ved at sige "jeg elsker dig" til nogen. Men efter jeg mistede min storebror, blev jeg bedre til at sige det til mine forældre. Det var vigtigt for mig at de vidste jeg elskede dem hvis de nu en dag ikk var der mere.
    Men med min kæreste gik der laaang tid før jeg sagde det første gang, men han sagde det ret hurtigt smiley men han var også forelsket i mig, hvor jeg troede vi var bedste venner smiley men min søn får det at vide hver dag smiley min kæreste og jeg siger det sjældent til hinanden, men så sys jeg også det betyder mere, end hvis man bare siger det i en fart til hinanden hele tiden smiley


  • #8   14. apr 2013 jeg har det meget svært ved den sætning og det har jeg haft siden 2003 hvor min plejemor døde af kræft....

    jeg tør ikk rigtig bruge den sætning til nogen længere fordi jeg er blevet så bange for og miste....

    de eneste jeg har sagt det til på de 10 år er mine to skønne børn...


  • #9   14. apr 2013 Det her billed er nok meget symptomatisk for vores forhold smiley men det holder stadig og i dag har vi været gift i 23 år !!!!

    Tror vi havde været kærester 2-3-4 mrd da ordene faldt første gang.


    profilbillede
  • #13   14. apr 2013 Dina, jeg kan så godt følge dig - jeg havde/har præcis sammen følelse da jeg mødte min kæreste. Selvom det var på en bytur og vi begge var fulde, så vidste jeg bare han var noget helt særligt. Og det blev så absolut bekræftede da jeg var ude ved ham to dage efter. Det er en fantastisk følelse!

    Dog er jeg meget sart med at sige "Jeg elsker dig" til andre, så der gik vel 4-5 måneder. Han er den eneste jeg siger det til. Mine forældre ved jeg elsker dem, og jeg er ikke i tvivl om de elsker mig højt - men vi siger det aldrig til hinanden. Mindes de skrev det i kortet til min konfirmation, og igen 18 års fødselsdag, men det er også det.

    Jeg havde et par få veninder jeg sagde det til da jeg var yngre, det gør jeg ikke mere da det virke malplaceret synes jeg :O) Dog kan jeg godt finde på at sende et smiley til dem eller lign.


  • #15   14. apr 2013 Jeg sagde det efter 1-2 mdr til min mand da jeg også viste han er manden i mit liv. Og vi havde også kun været sammen i 4 mdr da vi blev enige om at smide p-pillerne og vi har en dejlig datter nu og blev gift sidste sommer og den 7 maj har vi været sammen i 5 år

  • #16   14. apr 2013 Det er ikke noget jeg siger uden at mene det, har aldrig sagt det til andre end min mand og min datter (og min hund smiley ).. Har haft kærester før min mand der har sagt det, men kunne ikke sige andet end tak, følte det simpelthen ikke..
    Vidste ret hurtigt at min mand var "the one" men lod ham sige det først og det gjorde han efter 1 måneds tid.. Vi har været sammen 15 år her om lidt og har 5 års bryllupsdag om 1 uge.. Og vi venter vores 2 prinsesse..
    Vi siger det hver aften ved sengetid, hvis der skulle ske en af os noget så synes jeg det er rart at vide at det ikke er længe siden man har sagt det smiley


  • #18   14. apr 2013 Mor til Freja,

    Må jeg spørge hvorfor du ikke siger det til din datter??


  • #20   14. apr 2013 Hvordan kan det være at i alle sammen siger det når jeres børn skal sove? Jeg selv siger det på alle mulige tidspunkter af dagen, da jeg ikke synes det skal være en del af "vanen". smiley

  • #21   14. apr 2013 Pernille: Jeg siger det også på mange andre tidspunkter (når hun er ekstra sød, eller krammer mig eller lignende) men også ved putning, så jeg ved jeg har sagt det mindst 1 gang den dag..

  • #22   14. apr 2013 Okay, tak for svar. smiley Jeg tænker bare at det bliver meget rutinepræget når de små ALTID får det at vide ved sengetid.

  • #23   14. apr 2013 Rutine er bedre end ingenting smiley

    Jeg r opvokset uden den slags erklæringer og derfor er det svært for mig. Så da Vito blev født besluttede jeg at det skulle være naturligt for ham.
    Derfor har jeg fra første dag af "tvunget" mig selv til at sige det. Gør man noget nok gange bliver det normalt for en smiley


  • #24   14. apr 2013 Det er meget store og betydningsfulde ord....... eller det blev de.....

    Manden min er den eneste mand jeg har ELSKET - han viste mig hvad sand kærlighed er og jeg har aldrig tidligere var forelsket.... !!!! Dog kendt andre end ham og sagt "jeg elsker dig" men den gang betød det ikke det - jeg higede bare efter anerkendelse!!!!

    Jeg siger det til mine børn og mand hver eneste dag, gerne flere gange - men altid sagt helt inde fra hjertet og med den største betydning!
    Jeg var ved at miste livet under fødslen - og jeg ved at man IKKE skal holde det tilbage ens hjerte er fyldt med - og de ord man vokser op med at høre - er den følelse man har om sig selv!
    Jeg sige jævnligt at jeg synes de er dejlige - fantastiske - hjælpsomme - kærlige - dygtige - lækre og ELSKET!

    Jeg voksede op i et hjem, hvor det ikke blev sagt - første da jeg blev stor nok til at sige det til dem..... "så fik jeg svaret - jeg elsker også dig, det ved du da???" Jeg ved godt mine forældre elsker mig men jeg har altid savnet og søgt ordene......min mor sagde det til mig for kort tid siden, hun havde hørt at det skulle man være bedre til at sige og ikke angst for at sætte ord på sine følelser.... Jeg er 32 år og mit hjerte slog lige en ekstra gang og et eller andet faldt på plads!


  • #25   14. apr 2013 Jeg sagde det til min kæreste efter 3 måneders tid, og skriver og siger det tit til ham. Elsker ham enormt højt, og er glad for det lige er ham der bliver faren til mit/vores barn :).. Men også kun ham jeg siger det til og føler naturligt at sige det til :-).

  • #26   14. apr 2013 Tastefejl - beklager jeg de er gratis smiley

  • #27   14. apr 2013 Jeg fortæller mine forældre rigtig jeg elsker dem, mest fordi jeg jeg self elsker dem, men også fordi jeg flyttede hjemmefra ret tidlig, pga udd kæreste osv. Var kun lige blevet 17 år, og for de skal de vide jeg elsker dem da vu ikke ses hverdag så u anset hvad der sker så ved de det,

    Min søskende fortæller jeg det lige så tit da vi ikke ses så tit så de ved det.

    Min mand jamen det sker af og til vi josammen hverdag så self ses tit..

    Emma der imod får. Det vide flere gange om dagen hi hi


  • #28   14. apr 2013 ACS-- Det har du selvfølgelig ret i. smiley Jeg har heller ikke et det ind med modermælken, men har aldrig tænkt over at jeg manglede det, kun at jeg ikke vil have at min datter er i tvivl.
    Jeg har et lidt sært forhold til det med at elske familie. Jeg elsker min far, fordi han er min far, men jeg bryder mig ikke specielt meget om ham som person.


  • #29   14. apr 2013 Pernille
    Mine forældre har aldrig sagt det. Og jeg har aldrig følt at de elskede mig, og helt ærligt så elsker jeg nok ikke dem. Det ligger for fjernt..


  • #30   14. apr 2013 Jeg siger det til mine dejlige børn og min kæreste dagligt smiley Jeg elsker også mine søstre og min far og bonus mor, men dem siger jeg det ikke så tit til.

  • #31   15. apr 2013 Acs-- Jeg tror heller ikk mine forældre har sagt det til mig nogensinde.

  • #37   15. apr 2013 vi var bonusvenner 1år inden vi blev kærester. så hvis man tæller den tid med os gik der 1½år smiley Han havde før hen sagt jeg elsker dig til en eks og hun skred lige efter så han var meget bange for at miste og føle sig ked.
    men da han sagde det kom det helt bag på mig og jeg sagde bare oki *G*
    Men ringede ham op bagefter og sagde hvad fanden sagde du.. er det rigtigt jamen jeg elsker os dig *G*

    Han er den eneste jeg har følt sådan her for og den eneste jeg har ELSKET sådan helt ind til benet eller hvad man siger. andre har bare ja elsker os dig. men manden min har vist mig hvad kærlighed er og at man kan kæmpe sammen smiley

    Vi siger hver aften til tøserne at vi elsker dem når de skal i seng og så når vi går i seng siger vi hver en sætning som vi har sagt siden de blev født.
    vi gør meget ud af at sige ELSKER DIG selvom de ved man elsker dem og det samme til hinanden smiley Går aldrig i seng uden at sige en bestem sætning og siger altid elsker dig til hinanden når vi skal afsted uden hinanden. os sådan til tøserne.


  • #39   15. apr 2013 Jeg siger det til dem jeg elsker ! smiley

  • #41   15. apr 2013 Jeg må erklære mig enig med Mor til Freja.. Jeg vil dog nok fortælle mit kommende barn det oftere, men hos os siger vi det også rigtig sjældent, og for mit vedkommende kan jeg virkelig mærke ordende når de så kommer, i stedet for det bliver på "rutinen"

  • #42   15. apr 2013 Tak for alle jeres svar:-) Jeg selv siger 'elsker dig' hver evig eneste dag til mine børn - og på alle tidspunkter. For mig er 'elsker' også et stærkt ord, men til gengæld det rene vand i forhold til mine følelser over for mine børn<3

Kommentér på:
"Jeg elsker dig"

Annonce