HJÆLP! Må ikke se ham {{forumTopicSubject}}
Søger lidt hjælp, da mig og min familie er total ude af den.. Min mor og far gik fra hinanden da min mor havde været utro i over et år. Jeg har to mindre brødre og den mindste flyttede med hende. I statsamtet blev der lavet en aftale om at min far skal have min bror hver trejde weekend. De to første gange gik det fint, men nu må han ikke komme op til min far. Hun finder alle mulige undskyldninger og når han så beder om en erstanings weekend kan det heller ikke lade sig gøre.
Vi havde en periode på 8 mdr hvor vi ikke så ham og er bange for at det sker igen
Er der ikke en regel der siger at forhindre en samværsaftalen så har den person ikke ret til at have barnet boende.!???
Statsamtet er ikke til at få fat i, og når man hiver fat i dem, så går der flere mdr, ja næsten 6 mdr inden der sker noget... Vi ved ikke hvad vi skal stille op og vi bliver alle ramt meget hårdt af det hver gang hun laver det trip med at han ikke kan komme på besøg.
Hvad ville i gør?
UNDSKYLDER for længden, men ja vi ved som sagt ikke hvad vi skal gøre og er alle meget kede af det..
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 121 Svar: 550
HJÆLP! Må ikke se ham