{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.105 visninger | Oprettet:

Er det mig den er gal med? {{forumTopicSubject}}

Jeg arbejder til hverdag på et kontor hvor jeg har med mennesker at gøre udefra hele dagen stort set. Enten er det pr. telefon eller også er det fordi de selv kommer på kontoret.

Nu har jeg det sidste halve års tid lagt mærke til at folk meget tit bliver næsvise, flabede og direkte sure på mig/overfor mig.

Jeg er blevet kaldt alt, og det begynder selvfølgelig at gå mig meget på.

Jeg sidder i et fag hvor det drejer sig om mange penge hver dag og dermed har jeg også med folk at gøre der lider et tab. Til at starte med tænkte jeg at de lod frustrationen gå ud over mig og bed det i mig, for hvem er ikke frustreret over at miste store summer penge.

Nu har jeg så lagt mærke til at det ikke kun er dem der "taber" penge, men saftsuseme også dem der er meget velhavende eller dem der bare tror de er noget. Mit spørgsmål er så bare: kan det være mig den er gal med? Indbyder jeg til at få diverse smidt i hovedet? Er jeg flabet/næsvis siden kunden er det overfor mig? Og hvordan gør jeg noget ved det?

Jeg synes selv jeg er positiv og prøver så vidt mulig at få en god stemning. Har dog også lagt mærke til at hvis først folk begynder at være nogle idioter og ligesom sætter en dårlig tone, jamen så får de tilbage af samme skuffe!

Jeg er bare så træt af at stå model til lidt af hvert og er faktisk begyndt at gå hjem fra arbejde og være møg ked af det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det mig den er gal med?
Kommentér på:
Er det mig den er gal med?

Annonce