{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.276 visninger | Oprettet:

Sukkerafhængig!! Hjælp!! {{forumTopicSubject}}

Hej tøser jeg håber i kan hjælpe mig med nogle råd... Jeg er total slik/ sukker afhængig, hvis jeg ikke får cola og slik hverdag er jeg ved at dø smiley Nu har jeg taget ca 7 kilo på, på et år pga jeg ikke kan lade slik og sodavand være!:-( Jeg vil så gerne tabe mig de kilo igen, men hvordan skal jeg lige slippe af med den sukkertrang... Hjælp!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sukkerafhængig!! Hjælp!!
  • #1   18. apr 2013 Kold tyrker. Der er ingen vupti-løsninger.

  • Natasha H
    Natasha H Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 42
    #3   18. apr 2013 Enig med Pernille.

    Det kan evt også hjælpe at skære hvidt brød, pasta osv fra, da det også kan give sukkertrang (; Og så erstatte dit førhenværende sukkerindtag med søde frugter, nødder osv, evt også lakrids the som også tager trangen. Det gjorde jeg i hvert fald, og gjorde det med succes! (indtil jeg fik en mand der drak cola og åd småkager 24/7, så nu starter jeg forfra igen .. ).

    Derudover sørger man for, ikke at spise foran tv'et, og sørge for at have noget andet ved hånden når man keder sig, eller liiiige trænger til noget godt. Lade være med at købe noget når man er ude og handle, for så kan man ikke fristes når man er hjemme, og hvis man endelig skulle have noget liggende, så lægge det laaangt væk og i besværlige bøtter, så gider man nemlig ikke hente det smiley

    Resten hedder desværre bare viljestyrke smiley


  • #4   18. apr 2013 Ellers få tjekket om du skulle have svamp i tarmen. Det gør at dit behov for sukker er enormt.

  • #5   18. apr 2013 Jeg starter på en kold tyrker imorgen!! Så håber jeg bare at jeg har viljestyrken smiley Må ned og købe en masse frugt og en masse gulerødder smiley

  • Natasha H
    Natasha H Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 42
    #6   18. apr 2013 Held og lykke smiley

  • #8   18. apr 2013 Nødder og tørret frugt kan også tage en del af trangen.

  • #10   18. apr 2013 Præcis!! Kold tyrker. Det har virket her. Jeg har ikke spist sødt siden sidste weekend og har lavet det jeg plejer og har nu tabt de 2 af de 30kg jeg skal tabe smiley

  • #11   18. apr 2013 Du kan købe nogle piller der hvis nok regulere dit blodsukker i Matas, enten chrom eller nogle fra xl-s appetit et eller andet. De skulle få den søde tand til at forsvinde. Har ikke selv prøvet dem, men kender et par stykker som har prøvet og der hjalp de smiley hehe.

  • #14   19. apr 2013 Min søster havde samme problem. Hun drak så meget cola hver dag. Hun tog en kold tyrker.
    Men vil anbefale at du har en hos dig og at du ikke skal på arbejde. Min søster blev helt hys. Hun er en voksen kvinde men blev som en hysterins unge. Det tog hende to døgn at komme over det værste og ca 14 dage for at slippe helt for trangen. Hun var meget tålmodig og havde en stor potion gå-på-mod.
    Jeg ønsker dig held og lykke. Det skal nok gå :o)


  • #15   19. apr 2013 Hvad angår vand så det over forbrug med 2 til 3 liter det slet ikk sundt..

    Man skal drikke 1,5 liter ren vand om dagen , og resten får man gemmen sit mad og andenform fra væske ,


  • #16   19. apr 2013 Jeg kan huske jeg fik hoved pine og blev dårlig da jeg holdte mig fra slik kage og cola .. Altså vil sige jeg spiser da i ny og næ slik og hjemme bagt kage men slet slet ikk hverdag som jeg gjorde engang,

    Held med det


  • #17   19. apr 2013 Jeg er også total afhænig af sodavand !! Jeg kan heller ikke klare en dag uden, jeg synes jeg får et problem hvis jeg så tager en kold tyrker, så går det fint, men når vi så er i byen og jeg får en sodavand eller andet sukker, så er jeg bar tilbage ved start igen smiley

  • Natasha H
    Natasha H Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 42
    #18   19. apr 2013 Mor til Emma - Jeg spurgte faktisk min jordemoder i mandags omkring det med vand, da jeg i øjeblikket drikker omkring 5-6 liter vand om dagen (på en god dag), og stadig ikke kan slukke tørsten (Manden griner lidt af mig, og siger jeg ligner en vandpusher, for køleskabet er fyldt med vandflasker), og hun sagde at da man generelt anbefalet ca 3 liter om dagen, ville hun hellere at jeg drak for meget end for lidt .. Så tror nu ikke man kan sige at 2-3 liter om dagen er direkte usundt (:

  • Nadia <3 .
    Nadia <3 . Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 85
    #19   19. apr 2013 Mit bedste råd er at lade vær med at have det i hjemmet. Vi har det ikke herhjemme så derfor ligger det ikke og frister smiley

  • #21   19. apr 2013 (link fjernet)

  • #22   19. apr 2013 Det er usundt for kroppen med overfor brug af vand, ..

  • #23   19. apr 2013 Har ikk sagt du ikk må drikke det men vis din læge sige det så passer det ko nok for dig..

  • Natasha H
    Natasha H Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 42
    #24   19. apr 2013 Mor til Emma - Nu står der jo også "tvangsdrikke". Jeg tvangsdrikker jo ikke, jeg drikker fordi jeg er tørstig og føler mig dehydreret - Det kan da umuligt være usundt? :S Og vi har da virkelig også et problem hvis jordemødre fejlvejleder omkring vandindtag på så drastisk et niveau?

  • #25   19. apr 2013 Ko skulle stå jo

  • Natasha H
    Natasha H Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 42
    #26   19. apr 2013 * Nu er jeg jo også gravid - Og en uge fra termin, så sættes væskebehovet vel også op? Jeg skal skam ikke gøre mig klog på området, jeg ved kun hvad andre har fortalt og hvad jeg har læst mig frem til, men har altså svært ved at tro på, at det kan være usundt med 2-3 liter ..

  • #27   19. apr 2013 Jeg stoppede bare fra den ene dag til den anden. Skulle også have en masse hver dag ellers blev jeg irriteret og så skulle der købes noget.

    Det holdt halvanden uge. Nu kan jeg så godt styre det selv. Havde
    Mærkelig nok 0 abstinenser.


Kommentér på:
Sukkerafhængig!! Hjælp!!

Annonce