{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Baby/barsel + uddannelse = ?
  • #1   22. apr 2013 prøv at søg på emnet smiley Det er tit oppe herinde, så der er en masse erfaring smiley

  • #2   22. apr 2013 Fik Noah under pædagogudannelsen.. Hvad vil du gerne vide??


  • #3   22. apr 2013 Keg er igang med en hf, tager 1 år -så et års barsel- og 2 år

  • #5   22. apr 2013 Hej.
    Jeg har fået 3 børn under uddannelse.
    Nr 1 men jeg tog en HG
    Nr 2 mens jeg læste SSH
    Nr 3 mens jeg læste SSA.
    Nu læser jeg til sygeplejerske (og skal i øvrigt ikke have flere!).
    Du skal være velkommen til at stille spørgsmål, hvis det er :o)


  • Trinity
    Trinity Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17
    #7   22. apr 2013 Jeg står i den situation, at jeg gerne vil tage uddannelse nr. 2 samtidig med at få barn nr. 1 og jeg er lidt i tvivl om, om det er for meget at kaste sig ud i.

    Den uddannelse jeg gerne vil i gang med, er en revisor assistent som tager 2 år, så kan jeg afslutte den eller læse videre, men den beslutning er ikke så aktuel lige nu. Jeg er mere i tvivl om, om det er bedre at tage uddannelse og vente med baby. Eller om det er overskueligt at klare begge dele på én gang smiley

    Hvad syntes i var det sværeste ved at tage barsel under uddannelse? Eller at have baby under uddannelse?

    Min kæreste er selvstændig, og han arbejder mange timer i sommerhalvåret, mens han går hjemme det meste af vinteren, så om vinteren kan jeg læsse baby mere over på ham, mens jeg nok vil stå meget med baby-pligterne resten af året.

    Ved ikke om dette er relevant info, men jeg er 27 og min kæreste er 30, vi har været sammen i 4,5 år og har boet sammen stort set lige så længe smiley


  • #9   22. apr 2013 Jeh tog ssh efter barsel med barn nr 1. Sys ik det var noget problem smiley praktikken var værst med de længe dage osv. Men skoleperioderne gik super smiley skal starte på ssa her til den første og er også spændt på om jeg overlever med lektier og 3 små børn. Aner overhovedet ik hvordan jeg skal presse 37 timer ind om ugen smiley arbejder 35 nu men kan også spytte både til inst. Og arb. Og den luksus forsvinder nu her. Men igen jeg vil tigtig gerne og så skal det også nok komme til at gå smiley

Kommentér på:
Baby/barsel + uddannelse = ?

Annonce