Uddannelse vs mormor {{forumTopicSubject}}
Ja måske en lidt mærkelig overskrift men viste ikke lige hvad jeg skulle kalde det.
Undskylder på forhånd for det måske lidt intetsigende og lange indlæg.
Jeg bor sammen med min kæreste og vores 2 børn og hund.
Jeg har et fuldtidsarbejde som jeg er ved at køre lidt død i, og vil egentlig gerne have mig en uddannelse, så derfor har jeg valgt at jeg vil prøve og læse en hgv som fjernstudie, samtidig med at jeg arbejder.
Og ja jeg ved godt det bliver hårdt, men det drejer sig om en periode på 1 år.
Og Selvfølelig har jeg da gennemtænkt hvad det er jeg er gået ind til.
Nå men min mormor bestiller ikke andet en at fortælle mig at det vil jeg aldrig kunne gennemføre, det er en dum ide, at det er alt for hårdt osv osv..
Det pisser mig virkelig af, jeg forstår ikke hvad hun for ud af at skulle pille Min glæde ned.
Det kan sagtens være hun ikke tror jeg kan klare det, men så kan hun sku holde sin mund!
Nå undskyld for mit brok jeg havde bare brug for at lukke det ud et sted min familie ikke læser med.
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 82
Så det er ikke en pludselig indskydelse i mit liv
feb 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 4 Svar: 33
apr 2013
At jeg ikke var noget værd og at jeg sikkert ville ende som min mor
( hun er alkoholiker og har været på kh det meste af mit liv )
Derfor pisser det mig så meget af.
Og jo det kan sagtens være at hun mener at jeg skal passe på mig selv, men igen hold det for sig selv, eller spørg om der er en måde man kan lette presset på i stedet for at banke en oven i hoved.
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 261 Svar: 1.278
Har du snakket med en studievejleder om fjernuddannelse og fuldtidsjob?
Jeg overvejer det nemlig også (dog en hgs) men vil gerne hører om det overhovedet kan lade sig gøre med et fast job ved siden af. Tænker på at der er noget af undervisningen som skal tages på bestemte tidspunkter.
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 10 Svar: 527
nov 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 444
Jeg er selv ved at tage en hgs på fjernstudie, jeg har dog kun vikar arbejde ved siden af, men arbejder min 3 dage om ugen. Men læser sammen med flere som har fuldtidsarbejde ved siden af og det kan godt lade sig gøre,
Jeg læser lektier og laver opgaver inden alle kommer hjem/ skal hentes og så om aftenen når de er puttet, og skal lige siges manden ikke er hjemme før 17.30 hver dag så maden osv er mit job samt at lave lektier med de to store. Har hver anden uge børn i huset på 7, 9 og 1,5 år og den anden uge kun Marcus på 1,5.
nov 2012
aug 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 39
apr 2013
Jeg har mailet med en vejleder, og sagt at jeg arbejder fuldtid og har 2 mindre børn.
Og hun mente ikke det ville være nogen hindring.
Der er 2 fremmøde dage hvor der er mødepligt, der kommer jeg lidt i klemme fordi min ældste skal starte i skole men det skal jeg nok få løst.
Ja jeg syntes sku hun er en heks min mormor, men efter at have talt med min mor om det, så tror jeg hun siger det fordi hun er bange for at jeg gaber over for meget, og det er hendes kejtede måde at sige at hun er lidt bekymret for mig.
sep 2011
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
Kast dig ud i det, man kan kan jo altid holde op igen hvis det slet ikke passer ind
- og så går sådan et år hurtigt!
nov 2012
Jeg tager min Hgs online fra Niels Brock i Kbh.
apr 2013
Trine det er også derfra jeg skal læse hgv
nov 2012
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
apr 2013
Jeg viste at jeg kunne regne med jeres søde støttende ord
Uddannelse vs mormor