{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fortæl mig om....(hyggetråd)
  • #1   3. maj 2013 Kører i til power bigmeet i sverige som nu er verdens største?
    Ligesom noname har vi også kørt meget amerikaner bil og min søn på 2 kommer også med, udover det kører vi også motorcykel dog uden vores søn og kun mindre dags ture som regel, og så kan man vel os kalde sin søn for en hobby :p? Lige et billed af begge cykler smiley


    profilbillede
  • #2   3. maj 2013 Min hobby er at nørkle med alt muligt har lige været igang med tyl skørter til vores datters dagplejemor så de kan lære at synge se min kjole smiley

    profilbillede
  • #3   3. maj 2013 Min / vores store hobby. er vores nissan 200 sx. som vi er ved at renovere. freja elsker os den bil og i det hele taget fart og ras som vi altid har haft hende med til..

    Lige et lille billede af dyret smiley


    profilbillede
  • #4   3. maj 2013 Jeg har 2 hobbyer ud over min søn :-). Jeg er hobby fotograf og fotografere mest new norm, graviditet, par, og burdior billeder smiley elsker min hobby da den giver mig så meget i min hverdag, og det er så fantastisk at finde den GNIST i billederne, det giver mig stadig sug i maven når jeg har taget et billed jeg ved bliver guldværd, for dem jeg har fotograferet <3.

    Min anden hobby er at jeg er registret opdrætte for racen cornish rex :-). Det går jeg højt op i at lave sunde renracet killinger 1-2 gange om håret :-). Jeg har et stort netværk inden for opdræt så det er også der de fleste af mine venner stammer fra :-). Jeg har kun 3 katte, som er max det antal jeg vil have, da det stadig skal være hyggeligt, og de er jo mine små guldklumper ;-)!.


  • #5   3. maj 2013 Her er et af mange billeder jeg har taget smiley
    (Det er min søn)


    profilbillede
  • #6   3. maj 2013 Min/ vores her i hytten er HK kræfter og gerne rigtig mange af dem smiley så det er hurtige biler , så vi har en lille racer stående i garagen, så vi går og nusser om . Pladerne blev taget af den her i efteråret da vi købte to nye biler, som var lidt mere økonomiske , også måtte den få pladerne af også skal den laves om til kun bane racer også lidt flere heste under hjelmen, lige pt er vi oppe på 350 ..
    Og Anton er også fuldstændig vild med det der hygge omkring det smiley også har han jo også en lille vogn han kan lege lidt med ..


  • #7   3. maj 2013 Her har vi lidt forskellige ting som vi går op i smiley
    Jeg nyder livet med "kræet" som jeg har haft i 15 år... Hun er min øjesten:


    profilbillede
  • #8   3. maj 2013 Når vejret er ekstra godt og mormor og morfar kan passe, så tager vi en tur på denne her :

    profilbillede
  • #9   3. maj 2013 Og er vejret mindre godt, så låner jeg min fars bil... smiley
    Jeg elsker fart, gør manden også og så kan jeg godt lide noget der larmer.. Lige et billede af bilen, tag Jer ikke af mig, det er gammelt smiley




    profilbillede
  • #11   3. maj 2013 Nej min far har 3 biler og den ene til salg som vi overvejer at købe hvis vi sælger en af vores mc, en pontiac bonneville cabriolet fra 70, okay har været der 8-9 gange nu og skal derop iår efter 4års pause derfra smiley

  • #13   3. maj 2013 Spændende:) Jeanette: hvad for et redigeringsprogram bruger du? - jeg kan også lide at tage billeder, kan også godt lide at tegne og male:) elsker at udfordrer mine kreative sider, noget fungerer andet ikke:)

  • #14   3. maj 2013 Jeg laver 3D kort i min fritid. Ellers kører vi begge på motorcykler herhjemme. Hvis vi da lige kan få passet sønnen smiley

  • #15   3. maj 2013 Jeg bruger PS (den nye version smiley ) men den er mega dyr. Så hvis du leder efter et godt gratis redigerings program så prøv pixrl.com smiley

  • #17   3. maj 2013 Et eksempel på de kort jeg laver smiley

    profilbillede
  • #19   3. maj 2013 Jeg har mit hellig birma opdræt som hobby smiley Behyndte i 2007 og har for nylig lige fået mit stamnavn , "Anskjær" smiley Der har været meget op og ned gennem årene, en syg avls pige, problemer med og blive gravid for mine hunners vedkomne- de driller og begge parter har været uerfarne;) , solgt falsk "vare" af opdrætter, måtte sælge min han, en anden han måtte kastreres, en anden gives væk og ja bare en masse modvind i mange år, NUU sker der noget, navnet er i hus og min ene hunkat venter endelig killinger om under 1 måned smiley glæder mig for vildt.

  • #20   3. maj 2013 Min papegøje! Og så mine fine engelske undulater, som jeg ihærdigt prøver at få til at yngle. smiley

    Det kan godt være det bare er mig, men hvordan er ens børn en hobby?



    profilbillede
  • #21   3. maj 2013 Normalvis har jeg redet og haft heste flere gange om ugen, samt hundetræning..

    Men som "alene"mor til to børn og fuldstidsarbejde er der ikke meget tid tilbage.. Så jeg fotografere i ny og næ, og ellers er jeg meget lidt kreativ ;o)



  • #22   3. maj 2013 Jeg har ikke nogen specifik hobby. Jeg kan i perioder godt lide at nørkle i køkkenet og bage kager. Efter Vito er kommet til, er det dog mest sukkerfrie opskrifter på kager, snacks og nu is som skal prøves af.

    Derudover kan jeg godt lide at sy, men har ingen maskine så må låne min mors
    Har syet alt sengetøj til min søn, og syede nogle sæt i juniorstørrelse til mine to niecer, da den yngste holdt navnefest i sidste måned.
    Nu har jeg lige syet et par nye huer her i foråret til ungerne, og skal også lave til en fra min nieces vuggestue (dog tror jeg vist løbet er ved at være kørt der!)

    I denne uge har jeg syet nogle små dukkedyner og betræk til (et sæt til min niece, og et sæt til min søn), og nu skal jeg lige have lavet puder og betræk til dem, før de kan få dem i brug smiley


  • #23   3. maj 2013 Jeg har også en temmelig drægtig cornish rex, som er sat til imorgen smiley

    profilbillede
  • #24   3. maj 2013 jeg har min fjordhest som jeg går og hygger om smiley desværre er der ikke den ønsket tid til det med skole, arbejde og bor alene med datteren så det bedste vil være at få ham solgt så han kan få den tid han fortjener smiley ellers så fylder datteren selvfølgelig det meste af mit liv og nu er hun ikke længere bange for heste, men elsker at være med derude, så drømmer om at vi en dag kan få en lille shetlænder som passer lidt bedre til hende smiley lige et billede af min to banditter smiley

    profilbillede
  • #25   3. maj 2013 Min fjordhest charly smiley

    profilbillede
  • #26   5. maj 2013 Min hobby er helt klart min hund smiley

Kommentér på:
Fortæl mig om....(hyggetråd)

Annonce