venner {{forumTopicSubject}}
hejsa derude på bg,
jeg er i den kedelige situation at jeg føler mg lidt ensom. ikke mht til familie og sådan. for har en fantastisk dejlig familie jeg ses ofte med. men ma ngler squ hende veninden eller vennen som man deler ting med og deler ting med mig, nogle som man kan ses med,tage på cafe med osv. dem man kan sms når det hele bare kører og når det hele ramler
da jeg blev gravid med min dreng for to år siden mistede jeg rigtigt mange af mine venner fordi de syntes jeg var blevet kedelig og for voksen. og har aldrig rigtigt fundet modet frem til igen og finde nogle venner.
og nu står jeg her dom knap 21 årig og har faktisk ingen rigtige venner. har et par stykker hvor vi deler et par sms måske hveranden mrd,
har i nogle gode råd til hvor og hvordan jeg kan finde mig nogen venner,(lyder fuldstændig ratarderet når jeg spørger om hjælp til at finde venner, )
jeg er en glad og sød pige men har svært ved at lukke op og bare springe ud i det,
håber i kan hjælpe og komme med nogle gode råd da jeg både syntes det er dybt sørgeligt at en pige på 20 ingen venner har og heller ikke kan finde dem men også fordi jeg er klar på at prøve at ændre det faktum
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 228 Svar: 1.336
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 123 Svar: 958
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 228 Svar: 1.336
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
okt 2010
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 87
okt 2010
go ide med noget sport det havde jeg faktisk slet ikke overvejet:-)
det skal da klart undersøges
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 82
Jeg er 28 år, har 2 piger, og et fuldtids job, ud over det så er mig og kæresten næsten lige gået fra hinanden af.
Alle dem jeg kender, er hans venner og familie og jeg har ikke en enste rigtig pige veninde, som jeg taler med om alt.
Så hvis nogen/du har lyst så send bare en pb
okt 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 26 Svar: 349
Jeg har min bedste veninde som har holdt ved siden folkeskolen, og så har jeg to veninder fra mit studie, som jeg snakker med et par gange om måneden over sms.. Udover dette har jeg et vildt godt netværk i mit håndboldhold, og har fået dannet 3 fantastiske venskaber igennem dette, og disse piger kan jeg slet ikke undvære.
Hvis ikke jeg havde mit studie eller håndbold, ville jeg faktisk kun have min ene veninde (som også er den bedste af dem alle), men det ville da være lidt trist
Så en form for holdsport - håndbold, fodbold e.l. Det behøver jo ikke være noget seriøst
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 323 Svar: 2.341
Jeg mistede kontakten til alle jeg gik i skole med SMSer med et par stykker men vi ses aldrig...
Jeg vil så sige jeg savner det ikk faktisk jeg gider ikk gå i byen og drikker ikke, også det ret svært og finde nogen pga de vil i byen fredag og lørdag og det gider jeg ikk..
Og så jeg meget moden af min alder jeg gider ikk sladder om folk og bag tale Gud og hver mand så vil jeg heller være her hjemme og være dammen med min mand og datter ..
Så vil jeg heller få/ besøge de få venner min mand har ....
Jeg begyndte for 4 år siden til zumba og fik nogen gode motion s venner og er afsted min to gange om ugen gerne mere og vi hygger os de timer vi danser ..
Så jeg vil gås forslår dig en form for sport af en art hvor du skal hjemme fra og ikk bare sidde i sofaen og snakke..
venner