{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan går det så?
  • #1   10. jul 2013 Nårh jamen jeg kan jo starte smiley
    Her går det super godt nu, Waldemar er nu 10 næsten 11 måneder gammel, og han suser bare der ud af..
    Han kravler perfekt, sidder jo selvfølgelig selv og kan selv rejse sig op fra liggende stilling, og så rejser han sig også op af ting og han er så små begyndt at gå han kan gå i hænder på mig men selv er det kun blevet til to- tre små skridt.. Men det går stærkt .. Han har helt styr på gribe og pincet grebet..
    Udover det kan han sige: jajaja... Dadada (fortæller noget spænde eller skælder id afhænger af truffet smiley haha) . Aarh (far, kalder han min kæreste) mah mah (mor)
    Og jo så kan han ryste på hovedet og indikere nej når vi spørger om han er en Bisse? Eller om han vil ha mere mam mam (mad) som han også selv kan sige altså bare mam mam ..
    Uuh ja hvad er der mere at fortælle smiley
    Jo vi har det godt alle sammen dog fik waldemar erklæret Asmatisk bronkitis og Asma da han var ca 3 måneder og ha nogle gange problemer med vejr trækningen og vi nød til lige at runde hospitalet et par gange men nu vi flytte så vi bor kun 12 minutters gå gang fra Hillerød hospital smiley megen det heldigvis blevet meget bedre med alderen og at han når får forbyggende medicin smiley
    Her har vi lige det nyeste billede af waldemar 10 måneder gammel smiley


    profilbillede
  • #5   10. jul 2013 Min lille truntefis er nu 2 år og 4 mdr gammel, hun snakker rigtig meget og er begyndt på at sætte nogle længere sætninger sammen og siger længere ord som "næsehorn, tissemyre, bussemand, tissepige, elefant, edderkopper mm".
    Hun er blevet meget obs på hendes tøj og vil helst have kjole på altid smiley
    Derudover er hun virkelig i trodsalderen og det kan være en kamp at have hende med i byen..


    profilbillede
  • #6   10. jul 2013 Her går det super godt min søn blir 1år idag så det skal fejres med god mad, lagkage og en masse gaver
    Har selv købt et basin med bolde til ham samt et bilværksted


  • #7   10. jul 2013 Skønne børn i alle sammen har...:-)

    Her går det super godt, Marcus må være 21 mdr nu og En rigtig bølle. Han kan sige nogle ord og små sætninger som "den vej" "den der" og "hva det". Men han er en dreng med lyde som dp moren siger. Han har virkelig lyde på og til alt. Han kan nærmest alle dyrelyde, har lyde til om han er sulten, tørstig eller vil have sin sut f.eks.
    Han er uden tvivl også en stædig lille dreng som bestemt ved hvad ham vil og ikke vil.

    Her kommer et billede taget i lørdags hos en fotograf...:-)


    profilbillede
  • #8   10. jul 2013 Her går det fortrinligt.
    Vito bliver to år på fredag og stortrives.
    Han har ikke så godt et sprog (selvom han snakker konstant). Han er et af de børn hvor man skal kende ham for at forstå ham. Der kommer en talepædagog ned i vuggestuen og vurderer ham når de er tilbage fra ferie på kommunen.
    Det ser jeg frem til.
    Han har dog rykket sig rigtig meget og laver af og til sætninger på 4-5 ord, men udtalen af konsonanterne er så skæv at det som sagt kun er dem som kender ham, der forstår.


    Han er en rigtig lille toårig hidsigprop og der skal ikke meget til før verden falder fra hinanden. Lige nu står han og slår på sin lænestol mens han kigger vredt på mig. Fordi jeg sagde han skulle spytte køkkenrullen ud af munden. Hehe..


  • #9   10. jul 2013 Et lille billede fra i går. Han har lært at køre på løbehjul smiley

    profilbillede
  • #13   10. jul 2013 Ajh hvor lyder det bare skønt alle sammen smiley
    Jeg glemte helt at fortælle om Emil også fordi jeg troede jeg smed opslaget i en gruppe for termin 2012 smiley hiih ..
    Men her er store bror Emil nu 3 1/2 og han er bare en bisse (men dig lydig og høflig når han skal)
    Han har været meget bagefter med sproget på grund af svigt fra hans rigtige fars side.. men nu der begyndt at komme mange og lange sætninger . Pyyh han kan næsten iik stoppe igen smiley
    Samt Emil han har smidt bleen så småt - vi har kun haft 2 uheld på 3 døgn herhjemme smiley mor er så stolt af sin store fyr smiley


    profilbillede
  • #14   10. jul 2013 Xander er blevet 2 år. Hver dag kommer der nye ord. Det er vildt så hurtigt det går. Han har fået en el bil med gear og jeg er så stolt over at han kan finde ud af at skifte gear:)

    profilbillede
  • #15   14. jul 2013 her går det forrygende..
    jeg har jordens dejligste og mest kærlige børn og kunne ikke bede om mere.
    det sku da lige være at deres far betalte børnepenge.oh well ;-P


    profilbillede
  • #16   14. jul 2013 Her går det os godt. Freja bliver 4 den 23 og hun snakker på livet løs og forstår rigtigt mange ting og suger alle ord til sig. Så man skal passe på med hvad man siger. Hun har gået i bh nu I 1 år og hun elsker det.

    Mig og hendes far har snart 1 års bryllupsdag og vi er begge ved at tage uddannelser smiley

    Her er lige et billede af prinsessen


    profilbillede
Kommentér på:
Hvordan går det så?

Annonce